معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در همایش علمی سبک زندگی زنان سرپرست خانوار و کارکرد خانواده کشور در اراک ، گفت: بیش از یک میلیون نفر زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک ، ذوالفقاری افزود: دو میلیون و 500 هزار زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد که حدود نیمی از آنها از حمایت های این نهاد بهره مندند.
وی گفت : نیازهای مشکلات زنان سرپرست خانوار با توجه به شرایط سنی و فرهنگی آنان متفاوت است و کمیته امداد متناسب با شرایط این قشر بسته های حمایتی ارائه می دهد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: از مجموع زنان سرپرست خانوارتحت حمایت این نهاد، 27 هزار نفر زیر 18 سال است و این افراد با بسیاری از مسوولیت های اجتماعی آشنا نیستند که توجه به این امر بسیار ضروری است.
ذوالفقاری گفت : زنان سرپرست خانوار باید مورد حمایت جدی قرار گیرند زیرا بی اهمیتی در این راستا در افزایش مشکلات و آسیب های اجتماعی کشور نقش موثری دارد.
وی افزود: ازدواج های احساسی و ازدواج در سنین پایین در افزایش زنان سرپرست خانوار موثر است و مسوولان فرهنگی باید در این راستا بیش از پیش تلاش کنند./س

برچسب ها: زن ، سرپرست ، خانوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.