رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: خدابنده دارای پنج شرکت تعاونی تولید است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی عیوضی، اظهار داشت: شرکت تعاونی تولید کشاورزی در خدابنده فعالیت خوبی دارند.

وی افزود: تعاونی تولید دو تپه یکی از این تعاونی‌ها است که در بخش کشاورزی فعالیت دارد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به فعالیت دیگر تعاونی‌های تولید کشاورزی در خدابنده اشاره و خاطر نشان کرد: تعاونی تولید آزادی نظرقلی نیز از دیگر تعاونی‌های فعال خدابنده است.

وی با بیان اینکه تعاونی تولید شهید بهشتی توپقره را نیز در بخش تولید محصولات کشاورزی فعال است، افزود: این تعاونی‌ها فعالیت مناسبی در بخش کشاورزی دارند.

عیوضی تعاونی تولید امام خمینی(ره) مزید آباد را یادآور شدو تاکید کرد: این تعاونی نیز در بخش تولیدات محصولات کشاورزی خدابنده فعال است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به فعالیت تعاونی تولید نورآباد اشاره کرد و گفت: این تعاون نیز همانند تعاونی‌های مشابه دیگر در بخش کشاورزی فعال است.

وی از فعالیت 12 شرکت خدمات مشاوره‌ای در بخش کشاورزی خدابنده خبر داد و تاکید کرد: 12شرکت خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی کشاورزی در خدابنده فعال هستند.

عیوضی با بیان اینکه فعالیت این 12 شرکت در زمینه فنی و مهندسی  است، افزود: این شرکت‌ها در حال خدمات‌رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی خدابنده هستند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به ظرفیت‌های بخش کشاورزی خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان خدابنده ظرفیت‌های خوبی در بخش زراعت، باغبانی، شیلات و دام و طیور دارد.

وی با بیان اینکه طی‌ سال‌های اخیر ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در خدابنده افزایش داشته است، افزود: توسعه خوبی در این بخش صورت گرفته است.

عیوضی بخش زراعت خدابنده را یادآور شد و تاکید کرد: در بخش زراعت چند محصول مهم تولیدی در خدابنده وجود دارد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به تولید گندم در خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: گندم یکی از مهم‌ترین محصولات تولیدی خدابنده است.

وی ظرفیت‌های تولیدی بخش کشاورزی خدابنده را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: خدابنده دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه کشاورزی است.
برچسب ها: زنجان ، خدابنده ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.