دوازدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور یکشنبه 12 آبان در خانه تکواندوی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو دیروز بر روی دو شیاپ چانگ در خانه تکواندوی تهران افتتاح و هفته نخست دور رفت آن نیز با شرکت هشت تیم برگزار شد.
نصر با برد به لیگ آمد
در هفته اول تیم دانشگاه آزاد اسلامی پنج بر سه از سد تیم شرکت ملی حفاری ایران گذشت.
در این دیدار آرمین هادی پور، داود عبدالرضایی، علیرضا نصر آزادانی، حسین آقازاده و سعید رجبی برای دانشگاه به پیروزی رسیدند و سید احسان نقیب زاده، رواله ابراهیمی و مرتضی شیری برای حفاری صاحب برد شدند.
حفاری در این بازی با یک بازیکن کمتر به میدان رفت و در مهمترین بازی هم میثم قهرمانلو از علیرضا نصرآزادانی باخت.
دانشگاه آزاد فعلا قراردادی با محمدباقری معتمد امضا نکرده و امسال با یوسف کرمی هم تمدید نکرده است.
رویارویی خودی ها
در دیدار هم زمان هم تیم تازه وارد شهرداری شهر اندیشه به دیدار شهرداری ورامین نائب قهرمان فصل قبل و 6 بر 2 شکست خورد.
در این بازی هم شهرداری اندیشه با یک بازیکن کمتر به میدان رفت و عارف فرشادمهر و محمد جواد مهدوی برای این تیم و ابوالفضل یعقوبی، محمد خمسه، صادق موسوی، مهران عسکری، حمیدرضا بیات و سجاد مردانی صاحب برد شدند.
سلطانی به لشگری رسید
در دیگر دیدار هفته اول پاس قوامین مدافع عنوان قهرمانی به دیدار تیم استیل البرز تیم سوم فصل قبل رفت و پنج بر سه به پیروزی رسید.
در این بازی مرتضی سلطانی سرمربی سابق تیم پاس این بار بر روی صندلی کوچ استیل البرز دیده شد.
هادی مستعان، رضا نادریان، سید محمد رفیعی، حسین تاجیک و جلال خدامی برای پاس و پدرام حسن پور، مجید رجبی و پوریا عرفانیان برای استیل به پیروزی رسیدند.
بازگشت خداداد به لیگ برتر
مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه در بازی هم زمان که پس از یک سال غیبت در لیگ برتر حاضر شده هفت بر یک مغلوب سلحشور البرز دیگر تازه وارد لیگ برتر شد.
در این بازی که بهزاد خداد هم به عنوان مربی تیم جوانه حضور داشت دو بازیکن این تیم با مصدومیت شدید روبرو شدند.
جوانه محمد سلیمانی و کاوه رضایی دو ملی پوش نوجوان المپیکی را در اختیار گرفته و در این مسابقه تنها توسط سلیمانی به برتری رسید.
صدرنشینی سلحشور تازه وارد
در پایان هفته اول مسابقات لیگ برتر تیم های سلحشور البرز، شهرداری ورامین، پاس قوامین و دانشگاه آزاد با کسب سه امتیاز و تفاضل برد انفرادی رده های اول تا چهارم جدول رده بندی را در اختیار گرفتند.
همچنین داود قارداشخانی از زنجان به عنوان برترین داور، عارف فرشادمهر از شهرداری شهر اندیشه به عنوان بهترین مبارز، نوراله خاوری به عنوان بهترین سرپرست از پاس قوامین و سید نعمت خلیفه به عنوان بهترین مربی از تیم دانشگاه آزاد انتخاب شدند.
کرمی روی سکوی تماشاگران

-در مسابقات هفته نخست محمد باقری معتمد نائب قهرمان المپیک لندن که فصل قبل لیگ برتر را به دلیل مصدومیت و انجام 2عمل جراحی از دست داده بود هنوز قراردادی با هیچ یک از باشگاه های لیگ برتری به امضا نرسانده است، غیبت داشت و یوسف کرمی کاپیتان پیشین تیم ملی هم که دیگر تیم دانشگاه آزاد را همراهی نمی کند بدون حضور در تیمی از روی سکوها نظاره گر مسابقات بود.
سرمربی تیم ملی بدون تیم
-مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات "کامبت گیمز" دقایقی در سالن مسابقات حاضر شد. وی قرار بود همراه با تیم شهرداری ساری وارد لیگ شود اما با ورود این تیم موافقت نشد.
-فریبزر عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در بازی های المپیک لندن به عنوان مدیر فنی تیم استیل البرز در خانه تکواندو حضور داشت و قائم مقام باشگاه استیل نیز مسابقه تیمش را از نزدیک دنبال کرد.
به خاطر صد گرم اضافه وزن
-از دیگر بازیکنان غایب و سرشناس هفته نخست رقابت ها می توان به غیبت فرزاد عبدالهی اشاره کرد که به دلیل سر وزن نرسیدن نتوانست برای حفاری به میدان برود. وی هنگام وزن کشی با صد گرم اضافه وزن روبرو شد. کورش رجلی ملی پوش جدید تیم دانشگاه هم برای این تیم به میدان نرفت.
همچنین افشین ساکت بازیکن حفاری که خواهان جدایی از این تیم بوده و دانشگاه آزاد به دنبال جذب وی است همراه با مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه در مسابقات دیروز غیبت داشتند.
- امید عمیدی و پیام قبادی دو بازیکن شاکی تیم استیل البرز با حضور در سالن مسابقات مذاکراتی با مسئولان برای مشخص شدن وضعیتشان داشتند.
لیگ بدون پولادگر و ساعی
-سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو با توجه به همراهی تیم ملی پومسه در مسابقات جهانی اندونزی در افتتاحیه لیگ حضور نداشت و غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو هم دقایقی برای افتتاحیه در سالن مسابقات حاضر شد. هادی ساعی مدیر فنی تیم های ملی تکواندو هم در مسابقات هفته نخست حاضر نشد.
-مصطفی جشن ساز سرمربی تیم تکواندوی حفاری به دلیل نداشتن کارت مربیگری درجه یک اجازه حضور روی صندلی کوچ را نداشت و علی محمد بسحاق مربی جدید حفاری هدایت بازیکنان این تیم را بر عهده داشت.
-تیم استیل البرز همچون سال گذشته با یک گروه هوادار در سالن خانه تکواندو حضور داشت.


 

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار