مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته عصر امروز(یکشنبه)در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و در پایان بانوان اعزامی به قهرمانی آسیا در بخش کاتای انفرادی و تیمی مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ پس از برگزاری مسابقه انتخابی در بخش کاتای انفرادی، "مهسا افسانه" و در تیمی نیز تیم سه نفره "مهسا افسانه"، "الناز تقی پور" و "نجمه قاضی زاده"، جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

در رقابت های بخش انفرادی که هشت کاتارو حضور داشتند، "مهسا افسانه" با کسب امتیاز 9/107 بالاتر از سایر حریفان قرار گرفت و مسافر امارات شد. "النار تقی پور" با امتیاز 8/105 دوم شد و "زکیه رحمانی" با امتیاز 6/105 در جایگاه سوم ایستاد.

"سمیرا ذاکری" ، "ندا رضایی"، "الهه نعمتی پور"، "مریم کریمی" و "فاطمه خاوندی" دیگر حاضرین در کاتای انفرادی بودند که در این بین کریمی و خاوندی فقط یک کاتا به نمایش گذاشتند. "نگین باقری" و "مریم نادرخانی" نیز در مسابقات غایب بودند.

در کاتای تیمی، تیم "مهسا افسانه"، "النار تقی پور" و "نجمه قاضی زاده" با امتیاز 9/60 اول شد تا آسیایی شود. تیم متشکل از "پریسا رحمانی"، "مائده نصیری پی" و "مهری یزدانی" با امتیاز 60 در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم "سودابه قاسمی"، "پروانه قاسمی" و "مهناز آخوندزاده" با امتیاز 5/59 جایگاه سوم را به دست آورد.

همچنین در کاتای تیمی جوانان نیز رقابت انتخابی برگزار شد که تیم "سارا پاشا زانوسی"، "نگار رجبی" و "نرگس حوری آبادی" با 8/74 اول شد و تیمی متشکل از "نازنین خزائی"، "فاطمه افشار" و "فاطمه صادقی" با امتیاز 3/74در جایگاه دوم ایستاد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاتا ، بانوان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار