تیم بسکتبال زنجان بعد از سامان ویسی با بنیل کوچویی بازیکن ایرانی آمریکایی سابق تیمهای دانشگاه آزاد و پتروشیمی برای فصل جدید به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در هفته آخر پیش فصل سوپرلیگ بسکتبال به سرعت شرایط بازیکنان بیرون مانده و تیمها مشخص می شود. تیم زنجان که دیرتر از تمام تیمها برای فصل جدید دست به کار شد بعد از سامان ویسی که دو هفته بعد به ایران می آید با بنیل کوچویی به توافق رسید. به این ترتیب با جذب این دو بازیکن، جذب جواد داوری ملی پوش اصفهانی فولاد ماهان نیز منتفی شد.

چهار زنجانی و شش غیر بومی در تیم

عباس آقاکوچکی سرمربی زنجان در مورد تیمش توضیح می دهد: ما نه پول زیادی داریم و نه زمان کافی برای آمادگی پیش فصل اما تا به حال 4 بازیکن زنجانی و 6 غیربومی را به خدمت گرفته ایم و قصد داریم یک بازیکن خارجی در پست پنج هم به خدمت بگیریم.

تیم زنجان به جز کوچویی و ویسی تا به حال مسعود زارعی را در پست 5 به خدمت گرفته است. وحید نوروزی بازیکن اسبق راه و ترابری و بازیکن سال قبل البدر، پدرام وحیدی گارد راس سابق نیروی زمینی و بهنام توکلی بازیکن شهرکردی ماهان در صورت دریافت رضایتنامه از دیگر بازیکنان غیربومی زنجان هستند.

سرمربی تیم با اشاره به اینکه کل تیم سال قبل از زنجان رفته و در یک هفته گذشته تنها مجبور به تست بازیکنان و جذب نفرات مورد نیاز خود شده تاکید کرد: تماشاگران زنجانی در هر شرایطی به دنبال برد تیم خود هستند و حتی با وجود دیر تشکیل شدن تیم و در دیدار دوستانه با نماینده قزوین انتظار برد داشتند. در هر حال باید ببینیم در این زمان کوتاه چه کار می توان انجام داد.

ویسی به بازی اول نمی رسد

سامان ویسی بازیکن ملی پوش زنجان همچنان در دانمارک به سر می برد و قطعا به بازی اول زنجان با تیم مهرام نمی رسد. ویسی بعد از انجام برخی کارهای شخصی و حدود دو هفته بعد به ایران سفر می کند.

تیم زنجان در حالی تا چند روز دیگر اولین بازی سوپرلیگ را انجام می دهد که هنوز نام آن مشخص نیست و جلسات بین استاندار، هیئت زنجان و سازمان همیاری در مورد نحوه حمایت از تیم و نام آن ادامه دارد.

زنجانی ها از روز گذشته برای انجام اولین بازی فصل مقابل مهرام وارد تهران شده اند و امروز نیز در دیداری دوستانه با نتیجه 76 بر 64 نماینده کرج را شکست دادند. تیم زنجان روز سه شنبه 14 آبان نیز با تیم دسته اولی وحدت آریا دیدار می کند.

برچسب ها: اخبار ، کوتاه ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار