سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از انصراف طراحان تحقیق و تفحص از بانک ملت در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع نماینده مردم خرم‌بید و بوانات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: در این جلسه تحقیق و تفحص از بانک مسکن مطرح و کمیته‌ای 5 نفره به منظور بررسی عملکرد بانک مسکن در حوزه تسهیلات مسکن مهر تشکیل شد تا پس از بررسی، گزارشی را برای قرائت در صحن علنی آماده کنند.   
 
وی در ادامه افزود: همچنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد تهیه، توزیع و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در این جلسه بررسی و مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت، ضمن آنکه بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور  جهت بررسی بیشتر به جلسات آینده کمیسیون موکول شد.   
 
سخنگوی کمیسیون اقتصادی بررسی تقاضای تحقق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد چابهار را از دیگر دستورکارهای این کمیسیون خواند و گفت: بررسی این تقاضای تحقیق و تفحص نیز به جلسه طراحان مربوطه با مسئولان منطقه‌ آزاد چابهار موکول شد.   
 
زارع اظهار داشت: طراحان تحقیق و تفحص از بانک ملت هم منصرف شدند که به این ترتیب بررسی این طرح از دستور کار خارج شد، ضمن آنکه تحقیق و تفحص از وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز به دلیل عدم حضور وزیر اقتصاد به جلسات آینده کمیسیون موکول شد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار