مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص احضارش به کمیته انضباطی گفت: هنوز ابلاغیه کمیته انضباطی را دریافت نکرده‌ام تا در این باره نظر بدهم.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر علت احضارم به کمیته انضباطی را نمی دانم تا درباره آن صحبت کنم.

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی درباره درخواست پرسپولیسی‌‌ها برای تغییر بازیشان مقابل تراکتورسازی گفت: ما با تغيير برنامه اين بازي موافق نیستیم.

وی بیان داشت: به نظرم تغییر زمان بازی ما مقابل پرسپولیس صحیح نیست. سازمان لیگ باید در همان ابتدای فصل تقویم بازی‌ها را بر اساس ديدار پرسپولیس مقابل آث میلان برنامه ریزی می کرد.

زيني زاده تصريح کرد: اينکه اعتراض برخی از تیم های باعث شود که تغییر زمان بازی ها در سازمان لیگ باب و متداول شود، خوشايند نيست.

مديرعامل تيم فوتبال تراکتورسازي درباره برنامه جلالی برای تیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است که بعد از بازی با استقلال در مورد جذب بازیکنان جدید و تعیین اردو با جلالی جلسه ای داشته باشیم.

وی در مورد معاوضه فرشید طالبی با یکی از بازیکنان استقلال گفت: این حرف در حد شایعه است در حال حاضر تصمیمی برای معاوضه بازیکنان با چند بازیکن تیم های لیگ برتر اتخاذ نشده است. به هر حال ما تغییرات کمی برای نیم فصل دوم خواهیم داشت و سعی می کنیم که چند بازیکن را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

زيني زاده خاطرنشان کرد: ما تا پایان فصل 30 بازی دیگر پیش رو داریم بر این اساس نیاز به تقویت تیم داریم و قرار است چند بازیکن داخلی و خارجی در فصل نقل و انتقالات جذب کنیم.

انتهاي پيام/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار