عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دفاع نادرست دولت دهم از اصول و ارزش ها باعث شد که اقتصاد ایران در زمره فاسدترین اقتصاد جهان در عصر کنونی قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر فرشاد مؤمنی در جمع دانشجویان رشته اقتصاد در دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این مطلب افزود: بزرگترین تخریب اخلاق در دولت سازندگی زمانی رخ داد که رییس دولت دهم گفت: چرا بسیجی نباید سرمایه دار بشود و سقوط اقتصاد در این دوره با شکل گرفتن چند نهاد اقتصادی دولتی که قوانین را دور زدند آغاز شد.

عضو مؤسسه دین و اقتصاد ضمن مقایسه وضعیت اقتصاد امروز ایران با سال های دفاع مقدس اظهار داشت: کشور در دوره جنگ تحمیلی 6 میلیون دلار درامد ارزی داشت که با 3 میلیون دلار جنگ را اداره می کرد و با 3 میلیون دلار دیگر وضعیت معیشت مردم را ساماندهی می کرد و درست در همین زمان بحرانی است که ما بیشترین امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح ایران اسلامی تجربه می کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه دو ساعته دکتر حسینی را غفر عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا تهران ضمن تأکید بر تمامی گفته های دکتر فرشاد مؤمنی به تشریح مفصل موضوعاتی از قبیل دولت فساد و فرصت های اجتماعی، راهبردهای توسعه اقتصادی، اقتصاد ایران در دوران تعدیل ساختاری و تحلیل نظریه نهادگرایی در علم و سیاست پرداخت.

این اقتصاد دان و پژوهشگر در حوزه فقر و عدالت اقتصادی در بخشی از سخنان خود گفت: ایران اسلامی در طول 34 سال عمر انقلاب همواره گرفتار تحریم دشمنان بوده اما کاری که دولت دهم با این انقلاب کرد باعث شد که آمریکا اینقدر جری شود که ائتلاف تحریم را علیه ایران شکل بدهد س/

برچسب ها: فاسد ، اقتصاد ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.