مسئولان سازمان لیگ بسکتبال در مورد شرایط دسته اول تصمیم جدیدی گرفته و گروهي به عنوان دسته اول "ب" به اين ليگ اضافه كردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم های بیرون مانده از لیگ دسته اول بسکتبال اعتراض زیادی به تصمیمات سازمان لیگ با توجه به مدت ها تمرین پیش فصل داشتند.

بعد از اینکه تیم های مزبور مدارک و مبالغ ورودی خود را به فدراسیون ارائه کردند، سازمان لیگ در یک دو راهی برای راه دادن این تیم ها به لیگ دسته اول و یا ماندن بر سر تصمیمات قبلی ماند و در نهایت قرار شد تجدید نظری در مورد چند تیم بیرون مانده انجام شود یکی از پیشنهادات نیز قراردادن این تیم ها تحت عنوان دسته یک B در یک گروه بود تا تیمی بیرون نماند.

شهرداری سنندج، مدار شرق خراسان رضوی و نماینده اراک از جمله تیم های بیرون مانده هستند و شنیده می شود با توجه به اینکه صحت مدارک تیم آذربایجان شرقی تأیید شد این تیم جایگزین فولاد ماهان سپاهان در جدول شد.
 
گفتني است؛ 2 تيم برتر دسته يك "ّب" به همراه 2 تيم برتر ليگ دسته دوم جواز حضور در مسابقات ليگ دسته اول سال آينده را به دست مي آورند و همچنين تيم هاي حاضر در ليگ دسته يك "ّب" در صورت عدم شركت در مسابقات، از سال آينده در ليگ زير گروه قرار مي گيرند.

پايان متن/

برچسب ها: بسکتبال ، لیگ ، دسته اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار