نماینده مردم قروه گفت: یکی از دلایل عمده نارضایتی از کمبود آب علاوه بر ضعف مدیریت کمبود اعتبار است و این در حالی است که آب شرب شهر قروه به خصوص شهرک قلعه با مشکل جدی روبه روست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 12 آبان) بعد از تسلیت به مناسبت آغاز ایام محرم اظهار داشت: از وزارت خارجه و رئیس‌جمهور که در راستای تنش زدایی در روابط بین‌الملل و نرمش قهرمانانه نشان داده که این مهم مورد تایید مقام معظم رهبری بود، تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی ادامه داد: از منتقدین دولت می‌خواهم اندکی خویشتن‌داری کنند تا نتایج مثبت سیاست خارجی دولت نمود پیدا کند و بعد قضاوت کنند چرا که پیش داروی در شرایط کنونی چندان به مصلحت نیست.
 
قادرمرزی افزود: لازم است طرف‌های مذاکره کننده ما بدانند که سیاست‌های خارجی دولت پشتوانه داخلی دارد و این صرفا با انسجام داخلی ما محقق می‌شود بنابراین به دیپلماتهایمان اطمینان و اعتماد داشته باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم و از تشتت آرا بپرهیزیم.  
 
نماینده مردم قروه تصریح کرد: از رئیس‌جمهور می‌خواهم توجه و اقدامی در خور شان برای توسعه کردستان عملا از خود نشان دهد چرا که در حال حاضر کردستان از نظر مدیریتی و عملکردهای اداری به علت دوران در حال گذار مدیریتی تقریبا در حال رکود است.
 
وی ادامه داد: علیرغم گذشت بیش از سه ماه و آغاز به کار دولت یازدهم دولت تدبیر و امید تا به حال در کردستان شروع به کار نکرده است و این امر با امیدی که مردم کردستان به دولت تدبیر بسته‌اند هم خوانی ندارد.  
 
قادرمرزی اظهار داشت: انتظار داریم رئیس‌جمهور متناسب با خواست عمومی مردم و وعده‌های خود مبنی بر رفع تبعیض همان گونه که در همه استان‌ها، استاندار بومی را تعیین کرده است، در کردستان یک نفر از نخبگان را به عنوان استاندار معرفی کند و انتظارات این است که وی در این قضیه شخصا ورود پیدا کند.  
 
نماینده مردم قروه در ارتباط با وضعیت نامناسب مدیریت اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: در ارتباط با امور جوانان تاکنون عملکرد قابل ملاحظه‌ای مشاهده نشده است و این در حالی است که در بخش ورزش از نام آوران و قهرمانان ورزشی کردستان هیچ گونه حمایتی نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: کردستان صنایع بزرگ ندارد که از تیم‌های ورزشی حمایت کند بنابراین به علت نبود اعتبارات لازم استعدادهای جوانان و ورزشکاران کردستانی به صورت کامل هیچ گاه بالفعل درنیامده است.
 
قادر مرزی افزود: ضرورت دارد که دولت با تزریق اعتبارات ویژه خود به حمایت از ورزش کردستان و تکمیل بخش‌های پروژه‌های ناتمام بپردازد.
 
نماینده مردم قروه خاطر نشان کرد: در بخش آب وزارت نیرو در کردستان باید فعالتر و بهتر عمل کند چرا که متاسفانه رضایت عمومی از شرکت‌های آب‌های روستایی در کردستان بسیار پایین است.
 
وی تصریح کرد: یکی از دلایل عمده نارضایتی از کمبود آب علاوه بر ضعف مدیریت کمبود اعتبار است و این در حالی است که آب شرب شهر قروه به خصوص شهرک قلعه با مشکل جدی روبه روست و روستاهای زیادی علی رغم دارا بودن منابع عمده آب از آب شرب کافی برخوردار نیستند بنابراین لازم است وزارت نیرو با تامین امتیازات خاص مشکلات آب شرب برخی شهرها و روستاهای قروه را برطرف کند.
 
قادرمرزی خطاب به حسینی مدیر عامل صندوق توسعه ملی اظهار داشت: از مدیر عامل صندوق توسعه ملی می‌خواهیم که نسبت به پرداخت اعتبارات بخش توسعه کشاورزی شهرستان‌های قروه و دهلران که به عنوان قطب کشاورزی غرب مطرح است اقدام کنند و در حال حاضر حدود 70 میلیارد تومان اعتبارات مصوب بخش کشاورزی در نوبت پرداخت می‌باشد بنابراین قابلیت این روستاها ایجاب می‌کند به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.  
 
نماینده مردم قروه در پایان خاطر نشان کرد: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم هر چه سریعتر نسبت به احداث و تکمیل بزرگراه‌های سنندج- قروه ، سنندج- مریوان، سنندج- سقز و ….. که سال‌هاست وعده آن به مردم داده شده است، اقدام کنند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: آب ، منابع ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار