مسائل مهم را باید با ؟بلاتر در میان بگذاریم

 

 

 

 رئیس مسابقات لیگ برتر فوتبال در خصوص اعتراض پرسپولیس نسبت به انصراف تیم فولاد نوین از جام حذفی گفت: اعتراض پرسپولیسی ها به حق است چرا که حریف آنها در مرحله بعد با آمادگی کامل به مصاف این تیم می رود.

غلامرضا بهروان  رئیس مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: متاسفانه تیمهای هم خانواده  باد گرفتند که انصراف دهند ماشین سازی و فولاد نوین باید افتخار کنند که مقابل تیمهای مطرح لیگ برتری بازی می کنند

بهروان در ادامه اظهار داشت: ما دو سال قبل مطرح کردیم که منابع مالی و اعضای هیات مدیره تیمهای ؟ نام از یکدیگر جدا شوند همچنین ما باید بررسی کنیم که عملا تیمهای هم نام منابع مالی شان یکی است یا نه؟

 وی عنوان کرد: انصراف برخی از تیمها از جام حذفی باعث لوث شدن این مسابقات می شود موقعی که تصمیم گرفته شود جام حذفی برگزار نشود خیلی از  تیمها اعتراض کردند.

 رئیس مسابقات لیگ برتر بیان کرد: انصراف تیمها از جام حذفی نشان می دهد که آنها از ابتدا برنامه شخصی برای جام حذفی نداشتند و  از روزمرگی در جام حذفی شرکت می کند.

بهروان گفت: شرکت در مسابقات حذفی می تواند یکی از اهداف تیمها برای کسب قهرمانی باشد تیمهایی که امید به قهرمانی در جام  حذفی ندارند بهتر است از ابتدا شرکت  نکنند.

وی بیان کرد: به هر حال ما از کمیته انضباطی  می خواهیم که به جای جریمه کردن تیمهای  انصراف دهنده از جام حذفی  اجازه شرکت این تیمها تا چند سال را ندهند  به هر حال کمیته انضباطی باید  حکم اثر گذاری بر علیه تیمهای انصراف کننده صادر کند.

وی درباره حضور ؟ بلاتر در ایران اظهار داشت: حضور ؟ بلاتر در ایران می تواند  تاثیر گذار باشد تلاش فدراسیون  فوتبال را می بیند همچنین وی با یک هیات تخصصی وارد ایران می شود که آنها هر بخشش فدراسیون فوتبال را نظارت و ارزیابی خواهند کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال ارزیابی ؟ از حضور بلاتر در ایران دارند همچنین رئیس فیفا در واقع سهم ؟ با حمایتش علم روز فوتبال است شرکت میکند.

 رئیس مسابقات لیگ برتر  درباره درخواست رویانیان به بلاتر برای برگرداندن کسر امتیاز گفت: به نظرم بهتر است که ما مسائل و مشکلاتمان را درون خانواده خودمان برطرف و به بلاتر مسائل مهم تر را بازگو کنیم.

وی درباره احتمال تغییر زمان بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت:  ما آمادگی داریم که زمان این بازی را تغییر دهیم  اگر ؟ مدیریت ورزشگاه آزادی اجازه دهد با بازی استقلال را در یک روز دیگر برگزار کنیم.


 

برچسب ها: تیمها ، بهروان ، بلاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار