تیم بسکتبال نیروی زمینی در فاصله چند روز به شروع سوپر لیگ بسکتبال همچنان در حال پی گیری وضعیت سربازان سوپر لیگ و صحت مدارک آنها است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  تیم بسکتبال  نیروی زمینی زیر نظر علی نیکو رفتار سرمربی تیم برای اولین دیدار سوپر لیگ مقابل دانشگاه آزاد تهران آماده می شود.

 مسئولان نیروی زمینی در هفته آخر پیش فصل در حال پیگیری دو موضوع هستند ابتدا تایید سالن اختصاصی تیم از سوی فدراسیون و بعد از آن وضعیت بازیکنان سربازی که پیش از شروع لیگ سرباز شدند.

 حیدر پور سرپرست باشگاه در این مورد توضیح می دهد: انبه و خمجانی نمایندگان فدراسیون در بازدید از سالن ما، کف سالن را مناسب بازی ها ندانستند و در حالی که کف سالن ما به جز آزادی از بسیاری سالن های سوپر لیگی بهتر است.

**سالن نیروی زمینی پخش مستقیم هم داشت

 وی ادامه می دهد: باید تفاهمی بین ما و فدراسیون ایجاد شود اگر فدراسیون خواسته های سرمربی ما برای انجام سه یا چهار جلسه  تمرین را برآورده کند شاید امکان میزبانی در آزادی هم باشد اما اصل مهم ما استفاده از میزبانی است سالن نیروی زمینی چند منظوره است و در این سالن بازی های لیگ هندبال پخش مستقیم تلویزیونی هم داشت.

همه با یک اشاره به دانشگاه می روند
 
بازیکنان سرباز تیم های سوپرلیگی عموماً مشکل خود را با رفتن به دانشگاه حل کردند اما نیروی زمینی همچنان دنبال گرفتن این بازیکن از تیم ها است.

حیدرپور تأکید می کند: خوشبختانه همه با یک اشاره به دانشگاه می روند اما این افرادی که دانشجو شده اند باید فک خدمت بگیرند ما حتی اطلاع داریم برخی از این بازیکنان دیپلم هم ندارند حالا چه طور به دانشگاه رفته اند؟در هر حال ما موضوع را پیگیری کرده و ماجرا را رها نمی کنیم نیروی زمینی تنها نماینده نیروهای مسلح در سوپرلیگ بسکتبال است و بازیکنان سرباز نباید به طور غیر قانونی در تیم های دیگر بازی کنند.

علیرضا هنردوست در حال حاضر مهمترین چهره تیم نیروی زمینی است و سایر بازیکنان این تیم نیز جوان هستند با این وجود سرپرست باشگاه ادعا می کند این تیم یکی از شگفتی های لیگ می شود کار ما با توجه به داشتن بازیکن خارجی مقابل تیم های دیگر سخت است اما باز هم  ما راحت بازی ها را واگذار نمی کنیم.

پايان متن/

برچسب ها: تیم ، بسکتبال ، نیروی ، زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار