مسعود بهنود، از سردبیران بی‌بی‌سی فارسی که این روزها بسیار عصبانی است، به بهانه بازداشت مدیر مسئول روزنامه بهار مصاحبه‌ای را با بخش خبر تلویزیون دولتی بی‌بی‌سی انجام و در آن تمام قد به حمایت از مقاله موهن روزنامه بهار پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ مدتی پیش،"روزنامه بهار"، وابسته به "جریان اصلاحات"، اقدام به انتشار مقاله‌ای توهین‌آمیز کرد و با قلمی فریبکارانه، هزاران هزار آیه، روایت و براهین عقلی و شرعی نادیده انگاشته و به صورت بی‌شرمانه‌ای تحریف واقعه‌ غدیر را آن هم در آستانه این عید بزرگ،در دستور کار قرار داد.

انتشار "مقاله موهن" روزنامه بهار، با واکنش‌های بسیاری از طرف جامعه اسلامی ایران و حتی علما روبرو شد که در نهایت با تصمیم "هیئت نظارت بر مطبوعات"، این روزنامه توقیف شد.

پس از توقیف روزنامه بهار به دلیل انتشار مقاله‌ای توهین‌آمیز به قلم یکی از سرکردگان گروهک نهضت آزادی، برخی از رسانه‌های ضد اسلامی و ضد ایرانی به حمایت از این روزنامه وابسته جریان اصلاحات پرداختند، به‌طوری که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت با انتقاد شدید از توقیف روزنامه بهار و با حمایت از مقاله موهن نوشت:

در ایران تنها به این دلیل که روزنامه‌ای مقاله‌ای ضداسلامی منتشر کرده توقیف و تعطیل می‌شود در حالی که نباید چنین باشد.

البته در کنار رسانه‌های صهیونیستی، دیگر رسانه‌های ضد ایرانی مانند تلویزیون و وب‌سایت بی‌بی‌سی‌ فارسی با انتشار مقالات متعدد و گزارش‌های تلویزیونی به حمایت از اقدام توهین‌آمیز روزنامه بهار کردند.

روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر  شد، مبنی بر اینکه سعید پورعزیزی مدیر مسئول روزنامه بهار، با احضاریه‌ دادسرا بر اساس شکایت مدعی‌العموم بازداشت و به زندان اوین منتقل شده است.

بر همین اساس، باز هم تریبون رسمی رژیم صهیونیستی‌،‌ بی‌بی‌سی فارسی، کاسه داغ‌تر از آش شده و این بار با مصاحبه با یکی از کارشناسان دم دستی خود به دفاع از روزنامه‌ای پرداخت که با انتشار مقاله‌ای " ستون خیمه ولایت فقیه" را هدف قرار داده بود.

"مسعود بهنود"، از حلقه لندن‌نشین فتنه و از سردبیران بی‌بی‌سی فارسی که این روزها بسیار عصبانی است، به بهانه بازداشت مدیر مسئول روزنامه بهار مصاحبه‌ای را با بخش خبر تلویزیون دولتی بی‌بی‌سی انجام و در آن تمام قد به حمایت از مقاله موهن روزنامه بهار پرداخت.

چرا دولت اعتدال، راه دوران اصلاحات را نمی‌رود؟

بهنود، یکی از اعضای اصلی سازمان جاسوسی پروهلوتیا در در بخشی از مصاحبه همراه با عصبانیت خود به انتقاد از عملکرد صحیح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توقیف روزنامه بهار می‌پردازد.

از صحبت‌های بهنود چنین برداشت می‌شود که او از "دولت اعتدال" انتظار دارد مانند دوران اطلاحات رفتار کند، یعنی زمانی که نشریات فله‌ای و زنجیره‌ای مقالات عرصه سیاست فضا را مناسب دیده و آزادی مطبوعات را مدخلی برای تزریق القائات مسموم خود به بدنه جامعه قرار دادند، و در این گذر، توهین به باورهای دینی عموم مردم سرلوحه کار روشنفکران به اصطلاح نواندیش قرار گرفت.

اما البته همانطور که انتظار می‌رفت، علی‌رغم فشارهای موجود، هیئت نظارت بر مطبوعات با اقدامی سنجیده تصمیم به توقیف روزنامه بهار گرفت.

چرا دولت از روزنامه بهار حمایت نکرد؟

بهنود که در ماجراي فتنه 88، دم به تله داد و نقاب از چهره واقعی خود برداشت، در ادامه صحبت‌های خود دولت ایران را به باد انتقاد گرفت که چرا دکتر روحانی و وزیر فرهنگ، آنگونه که دلخواه جریان‌های خاص و انحرافی بود به این موضوع واکنش نشان نداده و از مقاله موهن حمایت نکردند.

به اصطلاح روزنامه‌نگار لندن‌نشین، در بخش دیگری از ادعاهای واهی خود، توهین‌های خود را به سمت مردم که همان مدعی‌العموم هستند، نشانه می‌گیرد.

رابطه بهنود و گروهک نهضت آزادی

در حالی که بسیاری از نهادها و تشکل‌های مردمی با انتشار بینانیه‌های مختلف، انزجار خود را از مقاله موهن روزنامه بهار اعلام کردند، بهنود مدعی می‌شود مردم ایران در شرایط کنونی هیچ حساسیتی به موضوعات مذهبی نداشته و این موضوع، بحثی است قدیمی.

در پایان باید گفت، حمایت‌های تمام قد بهنود از روزنامه‌های زنجیره‌‌ای و وابسته به جریان اصلاحات و بخصوص حمایت او از مقاله موهن روزنامه توقیف‌شده بهار به قلم یکی از سرکردگان گروهک نهضت آزادی مسئله تعجب‌آوری نیست، زیرا بهنود، مقالات بسیاری را در مدح این گروهک منتشر کرده است، گروهکی که به گفته امام خمینی(ره):

؛ "... ضرر آنها، به اعتبار آنکه متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بی‌مورد در تفسیر قرآن‌کریم و احادیث شریفه و تاویل‌های جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند از ضرر گروهک‌های دیگر، حتی منافقین (این فرزندان عزیز مهندس بازرگان) بیشتر و بالاتر است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۲۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
مسود بهنود همکار ساواک یک بهایی است وحق دارد از روزنامه بهار حمایت کند .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۱۴:۴۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
هرکی که تو رسانه بی بی سی کار کنه وطن فروش هست اصلا آدم خوب بد ندارد
آخرین اخبار