رییس پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران از دستگیری شخصی تحت عنوان اخاذ و کارچاق کن که با دستگاه انتظامی و قضایی ارتباط دارد خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت پرونده ای با عنوان سرقت از انباری موضوع رسیدگی و مشخص شد که: یکی از همسایگان مالباخته اقدام به سرقت نموده که پس از چندین مرحله مراجعه مامورین به محل سکونت وی متاسفانه متهم متواری شده بود تا اینکه با کسب اخبار و اطلاعات دقیق محل اختفاء سارق متواری شناسایی و وی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.  
 
سرهنگ خدادادی افزود: در تحقیقات و بازجویی ها این سارق از اغفال خود توسط شخصی به هویت "علیرضا –الف" پرده برداشت و اظهار داشت که این شخص خود را از دوستان قضات دادگستری شهریار معرفی و مبلغ 24 میلیون تومان وجه نقد از وی دریافت و در این راستا یک دیگر از دوستانم که به علت مهریه همسرش در زندان بود نیز 22 میلیون تومان از طریق پدرش به او داد تا مشکل ما را با رابطه ای که با دادگستری و ماموران پلیس دارد حل کند.  
 
سرهنگ خدادادی در ادامه اظهار داشت: بلافاصله این موضوع به عرض دادستان محترم شهریار رسید و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه این فرد اخاذ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.  
 
سرهنگ خدادادی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه اخاذی شد ولی نهایتا با ارایه مدارک و مستندات و انجام مواجهه حضوری با شکات به اخذ 24 میلیون تومان بابت حل مشکل این سارق، 22 میلیون تومان بابت حل مشکل فردی که بخاطر مهریه همسرش در زندان بود، یک میلیون و هفتصد هزار تومان بابت اخذ طرح ترافیک و دو عدد سکه بهار آزادی از یکی دیگر از شکات اعتراف کرد.  
 
سرهنگ خدادادی در خاتمه خاطر نشان کرد: شهروندان بلافاصله با مواجهه چنین افرادی که غالبا خود را رابط و از دوستان عوامل قضایی و انتظامی معرفی میکنند را به پلیس آگاهی اطلاع دهند و از اطمینان کردن به چنین افرادی اکیدا خود داری کنند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار