مدیر کل راه و شهر سازی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

 خرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود : در حال حاضر2 هزار و 772 پروژه مسکن مهر در استان در قالب 23 هزار و 847 واحد در حال ساخت و یا بهره‌برداری است.

وی گفت : برای استان حدود 40 هزار واحد مسکن مهر پیش‌بینی شده بود که از این تعداد تاکنون 23 هزار و847 واحد افتتاح شده و 10 هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین قراردادهای مسکن مهر استان با بخش تعاونی‌ها بوده است، افزود: از این تعداد 10 هزار و 950 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها و 3 هزار و 309 واحد به صورت تفاهم‌نامه و 9 هزار و571 واحد خودمالکین است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی از پیشرفت فیزیکی خوب پروژه‌های مسکن مهر استان خبر داد و افزود : 55 درصد پروژه‌های مسکن مهر استان تاکنون افتتاح شده و پنج درصد نیز آماده افتتاح است.

وی گفت : 80 درصد پروژه‌های مسکن مهر استان 90 درصد پیشرفت فیزیکی، 7 درصد پروژه‌ها بین 30 تا 90 درصد و 11 درصد پروژه‌ها بین 30 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

خرمی با بیان اینکه کمتر از 30 درصد پروژه‌های استان تنها 4 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، افزود : استان مرکزی نسبت به تکمیل واحد‌های مسکونی برای مردم اهتمام ویژه‌ای دارد و در صورت رفع مشکلات در بخش تعاونی‌ها و آماده سازی زیر ساخت‌های لازم می‌توان مشکلات حوزه مسکن را رفع و پروژه‌ها را به اتمام برسانیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.