همایش کاربردهای علوم شناختی در شرایط پر تنش با هدف تمرکز بر کاربدی کردن مفاهیم علوم شناختی در شرایط پر تنش برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ؛در دنیای کنونی شرایط پیچیده ی زندگی چه در بعد فردی و چه در بعد اجتماعی ، استفاده از ابزارهای جدید، روبه رو شدن با موقعیت های تازه و مواردی از این دست باعث شده است تا به طور مرتب شرایط محیط زیست ما تغییر پیدا کرده و تطابق با وضعیت موجود در مواردی باعث شود تا شرایط پر تنشی به وجود آید.

فعالیتهای شناختی در این حالات به شدت تحت تاثیر قرار میگیرند که آگاهی نسبت به کاستیهای این عملکردها در این شرایط خاص میتواند به تطابق راحتتر و سریعتر کمک کند.

به همین منظور  دومین همایش «کاربردهای علوم شناختی در شرایط پر تنش» با تمرکز بر کاربردی تر شدن مفاهیم علوم شناختی در حوزه شرایط پر تنش در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۲ توسط دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش محورهای این همایش شامل مقدمه ای بر علوم اعصاب شناختی ، تنش و تاثیر آن بر کارکردهای شناختی ، مدیریت شرایط پر تنش با استفاده از علوم اعصاب شناختی است.

همچنین این همایش دارای ۵ کارگاه با عناوین کارگاه دروغ سنجی ، کارگاه مداخلات  اجتماعی و روانی در بلایا  و کارگاه ای ای جی است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار