فرماندار اردبیل گفت:‌حیات سیاسی آمریکا مملو از خباثت و جنایت در حق ملت ایران است که با این کارنامه تلخ نمی‌توان سخن از مذاکره به میان آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛کاظم دبیر دیروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: در 13 آبان ملت ایران برای همیشه به کارخانه سیاه آمریکا در قبال ملت ایران پایان داد و با بستن لانه جاسوسی آمریکا سعی کرد به عملکرد سازمان جهنمی سیاه در کشورمان خاتمه دهد.

وی گفت:آمریکا و مزدورانش پس از انقلاب دائماً فتنه‌گری و ماجراجویی کرده و علیه انقلاب اسلامی توطئه به راه انداختند به طوریکه ملت ایران با برملا کردن اسناد این توطئه‌ها برای همیشه این لانه جاسوسی را تعطیل کردند.

دبیر خاطر نشان کرد:در حال حاضر پس از گذشت سال‌ها از آن واقع حقانیت ایران اسلامی به اثبات رسیده به طوریکه آمریکا حتی از بزرگترین متحدان خود نیز در جهان جاسوسی می‌کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش اردبیل همچنین افزود: ‌اتفاقات اخیری که در برملا شدن جاسوسی آمریکا از کشورهای اروپایی رخ داده مهر تأییدی بر حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام است.

وی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در13 آبان اشاره کرد و گفت: یوم‌الله 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی همواره روز تقابل حق و باطل است و به همین دلیل یک سال پس از شهادت دانش‌آموزان جلوه‌ای دیگر از این رویارویی میان جبهه حق و باطل رخ نمود.

دبیر در ادامه بیان کرد: ملت ایران در 13 آبان به یکباره به حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان سیاه به عنوان کارنامه تاریک در ایران اسلامی خاتمه داده و زمینه یک خروش و حرکت واقعی را علیه مستکبران روزگار فراهم کردند   ش  ک.

برچسب ها: اردبیل ، حیات ، سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.