دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: پس از مشخص شدن اولین تاریخ اردوی تیم ملی وزنه برداری ، 5 وزنه بردار المپیکی در آن حضور خواهند داشت.

مسعود قاسمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:شب گذشته شاهد آشتی کنان 5 المپیکی با فدراسیون وزنه برداری بودیم و الحمدالله مشکلات بعد از یک سال کاملا حل شد و در شروع اولین اردوی تیم ملی شاهد حضور آنها خواهیم بود و این وزنه بردارها در کنار سایر ملی پوشان به تمرینات خود ادامه دهند.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه مسابقاتی پیش رو، دو مسابقه مهم از جمله بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی را در دستور کار خواهیم داشت ولی با توجه به فاصله کم این رقابت ها امکان تغیر رقابت های جهانی وجود خواهد داشت.

قاسمی در خصوص استعفاي کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: در حال حاضر پس از بازگشت تیم از مسابقات لهستان باقری در استراحت به سر مي برد و با توجه به مشکل قلبیش تا به امروز استعفاي وی نه رسمیت کامل دارد نه از طرف ريیس فدراسیون مورد موافقت قرار  گرفته است و بعد از برنامه ی دیشب تا الان هیچ گونه صحبتي با رضازاده در خصوص این مسئله نداشتيم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص شایعات مربیگری حسین توکلی و شاهین نصیر نیا در تیم ملی گقت: از روزهای اول که اختلافات به وجود آمد تا جریان آشتی کنان 5 المپیکی، این صحبت ها بود و هنوز تصمیمي در این خصوص گرفته نشده است، اما چیزی که در اولین برنامه کاری ملزوم شود وجود باقری و تکلیف هدایت کردن یا نکردن تیم ملی در آینده است و بعد از این موضوع به انتخاب سرمربی جدید پرداخته خواهد شد.

پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار