معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، راه اندازی مراکز همراه با امکانات لازم برای اسکان اضطراری مسافران این استان را در فصل سرما خواستار شد.

محمود عیدی در نشست کمیته ایمنی حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: مطلوب است که در نقاط سه راهی گوشکی و دوراهان شهرستان لردگان، نعل اشکنان شهرستان فارسان و گردنه شاه منصوری شهرستان کوهرنگ امکانات لازم برای اقامت اضطراری مسافران فراهم شود.
وی افزود: با توجه به برفگیر بودن این نقاط و امکان در راه ماندن مسافران، تجیهز این مراکز به امکانات اسکان، ضروری است.
عیدی با اشاره به وقوع تصادف در مسیر شهرکرد به فرخشهر محدوده دوربرگردان زندان شهرکرد و دوربرگردان بعد از قطب صنعتی به سمت فرخشهر، گفت: این دوربرگردان مسدود می شود چرا که این نقاط با گذرگاه بعدی کمتر از یک کیلومتر فاصله دارند.
معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 20 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر نیز با تجهیزات امداد و نجات و آمبولانس همراه با 400 امدادگر برای اسکان اضطراری مسافران در این استان آمادگی کامل دارند.
فرماندار شهرستان بروجن نیز در این نشست گفت: 148 نقطه حادثه ساز جاده ای در این شهرستان و مسیر بروجن به لردگان وجود دارد که باید برای جلوگیری از تصادفات، این نقاط رفع شود.
فتاح کرمی گفت: محدوده پمپ بنزین شهر فردانبه، دور برگردان گردنه حلوایی و سه راهی سنگ چین نیاز به ایمن سازی در کوتاه ترین زمان ممکن دارد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.