در پایان نفرات برگزیده جشنواره معرفی و با اهدا لوح تقدیر از آن ها تجلیل شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران قزوين

در بخش شفاهی برادران در رشته تحقیق:علی قاسم آبادی از دانشگاه آزاد اسلامی اول شد، مجتبی محمد بیگی از دانشگاه علمی کاربردی، در رده دوم قرار گرفت و سید محمد کرمانی از دانشگاه کاربردی به مقام سوم رسید.

در رشته ترتیل حامد ولی زاده از دانشگاه آزاد اسلامی، سجاد علی پور از دانشگاه بهداشت و سجاد اکباتانی از دانشگاه وزارت علوم بترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ پنج جزء محمد شریفی از دانشگاه پیام نور، کاظم ایزدی از دانشگاه آزاد اسلامی و محمد قربی از دانشگاه وزارت علوم در مکانهای اول تا سوم جای گرفتند.

در رشته حفظ 10 جزء، جاسم شمیری از دانشگاه پیام نور در رده اول قرار گرفت، احمد برزگر نصرآبادی از دانشگاه معارف دوم شد و احسان شعبانی از دانشگاه وزارت علوم در مکان سوم ایستاد.

در رشته حفظ 20 جزء مجتبی فردفانی از دانشگاه معارف، جلال رضایی از وزارت علوم و محمد خاکپور از دانشگاه وزارت علوم در رده های اول تا سوم جای گرفتند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد خطیبی از دانشگاه وزارت علوم در مکان اول ایستاد، حسن زرنوشه فراهانی از دانشگاه وزارت علوم در رده دوم قرار گرفت و حسین عدنان از دانشگاه وزارت علوم در مکان سوم جای گرفت.

همچنین در بخش شفاهی خواهران در رشته حفظ کل قرآن کریم، هاجر مهرعلیان از دانشگاه پیام نور اول شد، ملیحه طالبیان از دانشگاه علوم دوم و زهره حیدری وزارت علوم در رده سوم جای گرفت.

در رشته دکلمه، زهرا اسلامی از دانشگاه معارف توانست رتبه اول را بدست آورد، معصومه مهبودی از دانشگاه وزارت علوم دوم شد و شبنم فرضی زاده و مریم حبیبی از دانشگاه کاربردی سوم شد.

در بخش عکس حمید علیزاده و جابر غلامی از دانشگاه علمی کاربردی اول و دوم شدند و محمود شکری از دانشگاه آزاد اسلامی سوم شد.

در رشته خوشنویسی وحید محمدی فر و امیر حق گشا از دانشگاه آزاد اسلامی به طور مشترک اول شدند، علیرضا اباصلت از دانشگاه آزاد سوم شد ودر بخش خواهران هم در خوشنویسی مهری کرمی سوم شد.

در وبلاگ محسن فوجی از وزارت علوم و امین قاسمی از دانشگاه آزاد اول شدند و جاویدان اسماعیل پور از دانشگاه علمی کاربردی سوم شد، در خواهران هم فاطمه حسنی خلق از وزارت علوم دوم شد.

در رشته آشنایی با مفاهیم قرآنی رضا محمدی از وزارت علوم اول شد، محسن نواندیش از دانشگاه علوم و معارف دوم و سجاد معتضدی فرد از وزارت علوم سوم شد.

در نرم افزار امین قاسمی، محمد قادری نسب و عبدالکریم بارانی اول تا سوم شدند، در مداحی مهدی فخرالدین از پیام نور اول شد، محمد صادق قاضی زاده دوم و مجتبی غفوری سوم شد.

در ترجمه موضوعی قرآن حسین صالحی دوم شد، محمد شمکلی سوم و در بخش خواهران نیوشا صابونچی اول شد.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از هشتم تا 11 آبان ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه آزاد قزوین با حضور 250 دانشجوی شر کت کننده برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.