رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا گفت: در مهرماه امسال توسط پاسگاه انتظامی «مارگون» نزدیک به 21 هزار لیتر فرآورده نفتی کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  سالار خشایی به توزیع و پخش سوخت مصرفی به مناطق روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: تا پایان مهرماه نزدیک به هفت میلیون فرآورده نفتی در سطح شهرستان‌های بویراحمد و دنا در قالب خرید اعتباری و امانی توزیع شد.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در ادامه با تأکید بر اینکه در توزیع و یخش فرآورده‌های نفتی در قالب خرید امانی و اعتباری براساس کالابرگ روستایی صورت می‌گیرد، ادامه داد: در حال حاضر پخش و توزیع در مناطق روستایی صعب‌العبور به اتمام رسیده است.

اتمام سوخت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور

وی اذعان داشت: توزیع نفت سفید براساس کالابرگ بوده و امکان سوءاستفاده هنگام توزیع در صورت دارشتن کالابرگ نزد افراد واجد شرایط را بالا می‌برد که بیشترین متخلفین در پخش فرآورده‌های نفتی استفاده‌‌کنندگان غیرمجاز از کالابرگ‌ها بوده و در صورت عدم نیاز متقاضیان به دلالان واگذار می‌شود.

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: تحویل و توزیع فرآورده‌های نفتی منوط بر ارائه کالا برگ به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوده که این امر نمی‌تواند مشخص‌کننده فروش غیرمجاز باشد.

وی عنوان کرد: در صورت شناسایی متخلفین فروش فرآورده‌های نفتی در سطح شهرستان‌های بویراحمد و دنا، افراد را به تعزیرات حکومتی استان معرفی ‌می‌کنیم و مطابق قانون برخورد لازم اعمال می‌شود.

نظارت بیشتر صنعت و کشاورزی بر حواله‌های سوختی

این مسئول به واحد بازرسی و نظارت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و بیان داشت: این واحد به منظور نظارت بر فروش و پخش فرآورده‌های نفتی به صورت تلفنی و حضوری، آماده پیگیری تخلفات در سطح این شهرستان‌ها است.

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا به میزان کشفیات سوخت قاچاق در حوزه کاری خود پرداخت و ابراز داشت: در مهرماه امسال توسط پاسگاه انتظامی مارگون نزدیک به 21 هزار لیتر فرآورده نفتی کشف و ضبط شد.

خشایی در ادامه با بیان اینکه طی چند ماه گذشته در بخش مرکزی بویراحمد بیش ‌از چهار هزار لیتر فرآورده قاچاق کشف شده، متذکر شد: گشت بازرسی و نظارت به صورت 24 ساعته در مراکز عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح روستاها گشت‌زنی می‌کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه نظارت وجود دارد، اما همواره شاهد قاچاق و پخش غیرمجاز فرآورده‌های نفتی هستیم، یادآور شد: انتظار می‌رود مسئولان صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نظارت بیشتری بر سهمیه‌بگیران داشته باشند تا حواله سوخت به درستی توزیع و مصرف شود.
برچسب ها: سوخت ، قاچاق ، مارگون ، دنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.