کنفرانس مطبوعاتي تيم هاي استقلال و سايپا امروز در شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، انگین فیرات سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید این را بگویم که این بازی هم مثل همه بازی‌ها برای ما سه امتیاز دارد. ما در ابتدای فصل برای خودمان برنامه‌ریزی کردیم و هدفمان این است که یک فوتبال هجومی چه در داخل و چه در خارج از خانه انجام بدهیم. ما پشت هیچ تیمی قایم نمی‌شویم و اگر بازی‌هایمان را ببینید تا آنجا که توانستیم کارایی خود را انجام دادیم.
 
سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا به ادامه راه تیمش خوشبین است یا خیر، گفت:‌ حریف ما قهرمان ایران بوده و یک فوتبال زیبا بازی می‌کند و البته در آسیا هم سوم شده است ما می‌دانیم که حریف تیم خوبی است. ابتدای فصل هم همین انتظارات را داشتم و فقط باید کمی ریسک می‌کردم. خوشبختانه ریسک من جواب داد و حالا خوشحالم که خوب بازی می‌کنیم و وقتی به نشست‌های خبری می‌روم می‌بینم که چقدر به تیم ما احترام می‌گذارند.
 
وی در خصوص اینکه تیمش چه برنامه‌ای برای جذب بازیکنان جدید دارد، گفت: فکرهایی داریم ولی منتظر می‌مانم تا بازیکنانم به جایگاه اصلی‌شان برسند. در نیم فصل تمام تیم‌ها به دنبال بازیکنان خوب می‌گردند ما امسال از بازیکن خارجی استفاده نکردیم چون در بعضی مواقع دردسرساز است. متأسفانه فدراسیون قانونی دارد که با توجه به آغاز نیم‌فصل دوم از 4 هفته دیگر بازیکنان خارجی نمی‌توانند به فوتبال ایران بیایند مگر آنکه این بازیکنان پنج هفته بعد از شروع نیم‌فصل به تیم‌های ما اضافه شوند.
 
فيرات درباره محرومان و مصدومان تيمش گفت: علی زینعلی در بازی گذشته کارت قرمز بی‌موردی گرفت ولی مصدوم و محروم دیگری نداریم.
 
وی در پایان در خصوص بازی فردا گفت: هر تیمی نقطه‌ضعف‌های خاص خود را دارد ولی هرکدام از این دو تیم با دل و جرأت بازی کنند برنده خواهند شد.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: فیرات ، استثلال ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار