مدیر عامل ایران خودرو گفت : افزایش اخیر قیمت خودرو در بازار با همان سقفی که اعلام کرده بودم صورت گرفت و از این پس دیگر افزایش و یا یا کاهش قیمت خودرو نخواهیم داشت .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،هاشم یکه زارع در گفت و گو با ایران خبربا بیان اینکه مدتهاست که حتی یک دلار هم ارز مبادلاتی دریافت نکرده ایم ، گفت : افزایش قیمت خودرو در این چند روز به همان میزانی که اعلام کرده بودم رخ داد یعنی حتی فراتر از 3 درصد هم نرفت ، اما  همانگونه که پیش از این اعلام کردم، دیگر به هیچ عنوان کاهش قیمت خودرو نخواهیم داشت .

مدیر عامل ایران خودرو  تاکید کرد: در عین حال  به مردم می گویم از بابت گرانی قیمت خودرو هم نگرانی نداشته باشند، ایران خودرو  به آنها وعده ثبات قیمت محصولاتش را می دهد .

وی در توضیح جزییات وعده اش برای منتفی بودن افزایش قیمت خودرو گفت : این که می گویم افزایش قیمت خودرو منتفی است ، با در نظر گرفتن این است که ان شاء الله از این به بعد ثبات قیمت ارز داشته باشیم ، یعنی با همین روند فعلی قیمت ارز، قیمت خودرو هم ثابت خواهد ماند .

یکه زارع گفت : حتی در صنعت لبنیات که کمترین ارزبری را دارد ، شاهد افزایش سه برابری قیمت بوده ایم ، پس طبیعی است که صنعت خودرو که وابستگی بسیار بیشتری به ارز دارد ، تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار بگیرد، ثبات قیمت ارز به نفع همه است .
داشتن رقیب قوی به نفع ماست

مدیر عامل ایران خودرو ، ضمن تبریک دوباره به خودرو سازی سایپا برای کسب عنوان بهترین صادر کننده کشور گفت : وجود رقیب قوی باعث رشد ما می شود و ما از این موفقیت سایپا خوشحالیم ،بدون آنکه بخواهم به چرایی نرسیدن ایران خودرو به این عنوان بپردازم، باید بگویم اعداد خود نشان می دهد که علت عقب افتادن بزرگترین خودرو ساز کشور در صادرات تا کنون چه بوده است .

وی در ادامه گفت : بنا ندارم وارد انتقاد از مدیریت گذشته بشوم ، نگاه ما در ایران خودرو رو به جلوست و با وجود هر مشکلی که این خودرو ساز داشته ،  با تمام توان و تلاش به کار خود ادامه خواهیم داد و  از این به بعد چرخ صنعت خودرو کشور هر روز بهتر از گذشته خواهد چرخید .

افزایش 50 درصدی تولید خودرو تنها در مهر ماه

یکه زارع در پاسخ به کسانی که ادعا می کنند در ماههای اخیر تغییری در وضعیت خودرو سازی کشور به وجود نیامده است ،گفت : مشکلات در صنعت خودرو همیشه هست ، اما دست کم الان دیگر به هیچ عنوان نمی توانیم بگوییم صنعت خودروی کشور تعطیل است ، تنها در مهر ماه گذشته ، تولید ایران خودرو از 1000 دستگاه به 1500 دستگاه رسیده است و این یعنی 50 درصد افزایش تولید .

وی درباره وضعیت کاری پرسنل ایران خودرو نیزگفت : هیچ شیفتی را تعطیل نکرده ایم و تلاش داریم با بالاترین ظرفیت ، شرکت را به تولید بکشانیم ، ان شاء الله با بهبود اوضاع ایران خودرو ، همه خانواده ایران خودرو و همچنین صنعت خودرو و اقتصاد کشور منتفع خواهند شد.

باید در عرض سه سال به معنای واقعی کلمه خودرو ساز شویم



مدیر عامل ایران خوردو گفت : برنامه آینده ایران خودرو این است که درابتدا با استاندارد بالاتری در خدمت مشتری قرار گیرد ، افزایش کیفیت خودرو ، بهبود خدمات پس از فروش ، تولید خودروی مطلوب برای مشتری ، افزایش عرضه و تولید و افزایش صادرات ، از برنامه های سه ساله ما در ایران خودرو است ، ما باید بعد از تمام شدن سه سال و در آغاز سال چهارم به معنای واقعی کلمه خودرو ساز شویم!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار