در پایان رقابت های برترین های گلف آسیا که به مدت یک هفته در کشور چین برگزار شد. گلفبازان اعزامی کشورمان از رسیدن به دور نهایی بازماندند و به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دراین دوره از مسابقات یکصدو بیست نفراز برترین گلفبازان آسیا و اقیانوسیه به مدت یک هفته در شهر لان شان چین به رقابت بایکدیگر پرداختند در پایان گلفبازانی از کره جنوبی ودو نفر از ژاپن به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند. 

براساس این گزارش نفرات اعزامی کشورمان که با حضور سجاد کرم پور و ابراهیم نوری دراین رقابت ها شرکت کرده بود از رسیدن به دور نهایی این رقابت ها بازماندند.

رقابت های گلف بهترین های آسیا هر ساله برگزار و دو بازیکن برتر کشور از سوی فدراسیون آسیا به این رقابت ها دعوت می شوند.
برهمین اساس از کشورمان در گلف باز جوان اعزامی از استان های خوزستان و لرستان به سرپرستی گودرز مولایی ، رئیس کمیته فنی فدراسیون در این مسابقات حضور پیدا کردند.

هدف فدراسیون از اعزام گلف بازان جوان و مستعد ، سرمایه گذاری و پیشوانه سازی تیم های ملی است که دراین را ستا ، افراد مستعد به تورنمت های مختلف جهت کسب تجربه و ارتقاء سطح فنی ومهارتی با نظر کمیته فنی ودر نظر گرفتن امتیازات به دست آمده در مسابقات گوناگون کشوری انتخاب و اعزام می گردند.

پايان متن/مح
برچسب ها: گلف ، چین ، اعزامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار