معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقۀ 12، از آماده باش اکیپ های شهری در بازار بزرگ تهران خبر داد.

فخار منش در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و نزولات آسمانی اکیپ های شهری واقع در محدوده منطقۀ 12 در آماده باش کامل اند.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کنترل آبهای سطحی ناشی از نزولات آسمانی، پیشگیری از آبگرفتگی ها و سهولت تردد شهروندان در معابر اصلی و فرعی منطقۀ 12 به ویژه بازار بزرگ تهران در دست اجراست.
فخار منش با اشاره به نحوه ی ارایه این طرح گفت: در این طرح کلیه اکیپ های اجرایی امور شهری در سطح منطقۀ 12 و بازار بزرگ تهران با ارائه تجهیزات لازم در آماده باش کامل اند.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: رفع مشکلات موجود در سطح معابر اصلی و فرعی محدوده ی منطقۀ 12 به ویژه بازار بزرگ تهران از اقدامات اجرایی این طرح است.
فخارمنش با اشاره به لزوم اجرای این طرح گفت: تدابیر و تمهیدات لازم جهت رفع مشکلات احتمالی در سطح معابر اصلی و فرعی محدوده ی منطقه 12 به خدمات شهری ،‌ کنترل شبانه روزی اکیپ های اجرای امور شهری در خصوص مشکل  های خاص از لحاظ آبگرفتگی از اقدامات اجرای این طرح است.
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح گفت: لایروبی انهار واقع در معابر اصلی و فرعی محدوده ی منطقۀ 12 به ویژه بازار بزرگ تهران و نواحی 6 گانه منطقۀ ، جمع آوری و رفع شاخه های درختان و عوامل ایجاد آبگرفتگی ها در سطح منطقه از اقدامات دیگر این طرح است./ف

برچسب ها: معابر ، اقدامات ، محدوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار