اثر هنری خط- نقاشی «حسین»(ع) که طراحی و ترسیم آن همزمان با آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه عطر سیب آغاز شده بود به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،غلامحسین الطافی خالق این اثر گفت:« این اثر در سه لت و در ابعاد 120 در 80 با تکرار نام «حسین» (ع) حدود 500 مرتبه و با استفاده از رنگ روغن و اکرلیک ترسیم شده است.

در این اثر هنری که به گفته الطافی کار ارجینال است و برای نخستین بار به مناسب برگزاری نمایشگاه عطر سیب طراحی و اجرا شده، نمادهایی از واقعه عاشورا چون پرچم های سبز رنگ، شمشیرها و مانند آنها دیده می شود. نام «حسین»(ع)  در این اثر با خط خاتم و کتیبه ها به خط کوفی نوشته شده است.

الطافی اکنون تابلوی نقاشی دیگری را در نمایشگاه عطر سیب آغاز کرده است. علاوه بر این اثر هنری، دو هنرمند دیگر هم در محوطه باز یازدهمین نمایشگاه عطر سیب مشغول به کار هستند.

در همین رابطه مدير کل فر هنگي شهرداري تهران افزود:سال های گذشته آثار نقاشی که با مضمون عاشورا و محرم طراحی شده بود را در پایان کار نمایشگاه به کربلا فرستاده بودیم و به جای آنها از کربلا برای ما کاشی فرستادند که کاشی ها را تقدیم هنرمندان و خالقان آن آثار نموديم./ف

برچسب ها: تابلو ، طراحی ، ترسیم ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار