امکان ثبت نام هیات های مذهبی برای حضور در مراسم "نیایش آسمانی" برج میلاد در نمایشگاه عطر سیب فراهم شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  مسئول مراسم مذهبی، فرهنگی و ارزشی برج میلاد گفت: از ابتدای سال 91 مراسم نیایش آسمانی و برنامه زیارت عاشورا هر پنجشنبه صبح در گنبد آسمان برج میلاد یعنی در بالاترین نقطه برج برگزار می شود و هیات های مذهبی که تاکنون از برگزاری این برنامه خبر نداشتند یا نتوانستند در این مراسم شرکت کنند می توانند با مراجعه به غرفه نیایش آسمانی در نمایشگاه عطر سیب برای ثبت نام اقدام کنند. 

نصیر زاده تصريح كرد، فلسفه برگزاری این مراسم در گنبد آسمان برج میلاد و در ارتفاع 302 متری برج میلاد بر مبنای حدیثی از امام جعفر صادق (ع) است كه فرمود:هرزمان دلت هوای زیارت امام حسین را کرد به بلندی برو و ندا بده:"السلام عیلک با ابا عبدالله حسین."

وي افزود: هیات های مستمر شهر تهران که برای خرید به نمایشگاه عطر سیب مراجعه می کنند می توانند برای ثبت نام به منظور حضور در برنامه هفتگی نیایش آسمانی برج میلاد به غرفه اول، سالن (خیمه) برنامه های آموزشی و فرهنگی مراجعه کنند. به گفته او هیات های مذهبی پس از اینکه اطلاعاتشان را ثبت کنند به طور هفتگی می توانند اطلاعات مربوط به برنامه نیایش آسمانی برج میلاد را دریافت کنند.  
یازدهمین نمایشگاه عطر سیب که از چهارم آبان در بوستان بزرگ ولایت در منطقه 19 شهرداری تهران آغاز به کار کرده تا سیزدهم این ماه ادامه خواهد داشت.  
 
 

برچسب ها: زیارت ، هیات ، برج ، میلاد ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار