معاون اول رئيس جمهور با بيان اينكه كسي كه توليد علم مي كند، الزاماً نبايد خودش سرمايه گذار باشد، گفت: محور توسعه در جهان علم و "فناوري" است كه بايد مورد توجه همه دستگاه ها قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، مهندس اسحاق جهانگيري در مراسم افتتاح چهارمين جشنواره و نمايشگاه ملي علم تا عمل با بيان مطلب فوق اظهار داشت: سياست اقتصادي بايد متكي بر علم باشد چرا كه سياست شتابزده آثار مخربش تا ساليان متمادي گريبانگير مردم و كشور خواهد بود.

وي، با اشاره به اينكه دولت براي عبور از اين شرايط بايد بر اساس حركت هاي علمي سياست اقتصادي را تدوين كند، افزود: كاهش تورم در مرحله اول و ايجاد اشتغال جوانان در مرحله دوم و رسيدن به يك رفاه نسبي از جمله آثار سياست اقتصادي مبتكي بر علم است كه اميدواريم با تغيير شرايط اقتصادي بر يك ثبات رسيده و از حالت شوك موجود خارج شويم.

مهندس جهانگيري با تأكيد بر اينكه بايد شاخص هاي منفي متوقف و به سمت مثبت حركت كنيم، خاطرنشان ساخت: با متوقف كردن تورم موجود بايد به سمت كاهش آن در جامعه حركت كرده و فضايي ايجاد كنيم تا بخش خصوصي و كساني كه صاحب ايده هستند در اين عرصه وارد فعاليت شوند./ع2

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار