هفته پنجم دور رفت لیگ تکواندوی دسته یک جام نقش جهان، با صدرنشینی تیم های شرکت پالایش نفت آبادان و باشگاه مقاومت تهران در جدول رده بندی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته پنجم دور رفت گروه های اول و دوم، نوزدهمین دوره رقابت های لیگ دسته یک تکواندوی جوانان و بزرگسالان جام نقش جهان، جمعه دهم آبان به میزبانی هیئت تکواندو جزیره کیش و در سالن چند منظوره المپیک این جزیره برگزار شد.

در پایان این رقابت ها و در رده بندی گروه یک، شرکت پالایش نفت آبادان با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای گرفت، شرکت ورزشی خوردران وفا با 9 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و آکادمی قهرمانان اسلامشهر با 9 امتیاز سوم شد.

عنوان بهترین داور به مهرداد حقیقی از اصفهان رسید، روح الله گودرزی از شرکت پالایش نفت آبادان عنوان بهترین مربی را به خود اختصاص داد، علی سلیمانی از مقاومت خوزستان عنوان بهترین سرپرست را از آن خود کرد و مجید بوچانی از آکادمی قهرمانان اسلامشهر به عنوان فنی ترین مبارز شناخته شد.

در گروه دو نیز باشگاه مقاومت با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، کیش با 12 امتیاز و هیئت قزوین با هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

عنوان بهترین داور این گروه به مهرداد حقیقی از اصفهان رسید، مرتضی پور آذری عنوان بهترین سرمربی، محمد کاظم درخشان پناه عنوان بهترین سرپرست و سروش احمدی از کیش به عنوان فنی ترین مبارز شناخته شد.

در هفته پنجم شرکت پالایش نفت آبادان 6 بر 2 مقاومت خورستان را پیش رو برداشت، آکادمی قهرمانان اسلامشهر پنج بر 2 هیئت کاشان را برد، شرکت ورزشی خوردران وفا هفت بر یک برابر باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سیرجان کرمان به برتری رسید، تیم کیش با همین نتیجه هيئت كرمانشاه را مغلوب کرد، هیئت قزوین 6 بر 2 سریع سیستم جنوب را برد و مقاومت هشت بر صفر هیات ملایر را از پیش رو برداشت.

پايان متن/مح

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.