مرجع عالیقدر عالم تشیع گفت: ولایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بزرگ ترین نعمت خداوند و افضل نعمت هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم حسینی اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه استان، اظهار داشت: باید شکرگزار باشیم که نعمت و حکومت ولایت در ایران اسلامی استقرار یافته است.

وی با بیان اینکه حکومت ولایت ایران اسلامی دنباله ولایت ائمه اطهار(ع) است، افزود: حکومتی مبتنی بر ولایت دستاوردها و نعمت های بسیاری برای ملت ایران به ارمغان آورده است و هر ملتی که از نعمت ولایت بی بهره باشد به یقین نمی تواند راه سعادت را کسب کند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به دستاورها و نعمت های ولایت، عنوان کرد: سرنگونی رژیم سلطنتی و استقرار حکومت جمهوری اسلامی اولین دستاورد ولایت برای ملت ایران بوده است و اکنون نیز ملت ایران به برکت وجود ولایت با اقتدار تمام در جامعه بین المللی حاضر و برقرار است.

این مرجع عالیقدر عالم تشیع، احیای خودباوری و خودسازی، بازیابی هویت دینی و اسلامی، احیای و معرفی جایگاه خانوده و بانوان در جامعه، ایجاد وحدت و همدلی و احیای فریضه واجب نماز جمعه را از دیگر دستاوردها و نعمت های وجود ولایت در جامعه عنوان کرد.

آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه تشویق مردم به شکر نعمت های بی شمار پروردگار، 73 بار در قرآن کریم آمده است، تصریح کرد: بندگان از شمارش نعمت های خداوندی عاجر هستند و طبق روایات و احادیث ولایت ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت عظیم ترین نعمت خداوند است.

این عالم جهان اسلام با اشاره به اینکه متاسفانه در هر کجای تاریخ که انحرافی از ولایت صورت گرفته است استبداد بر ملت آن جامعه حاکم شده است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی ما مهد آسایش، تکامل و پیشرفت است و ما باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم و نگذاریم که انحرافات و بدعت های غلط در فرهنگ اصیل ما رخنه ایجاد کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، ولایت ، اهل ، بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.