مرد تبهکار که با جعل چک از حساب یکی از سازمان های خدماتی 49 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ 30 اردیبهشت امسال نماينده حقوقي يکي از سازمان هاي خدماتی با مراجعه به دادسراي ناحيه 12 و طرح شکايتي اعلام کرد که مبلغ 49 ميليون و 700 هزار تومان از حساب بانکي متعلق به سازمان و با استفاده از چک جعلی ، برداشت شده است .

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع جعل و برداشت غيرمجاز از حساب بانکي و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 12 تهران ، پرونده برای رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با ارجاع پرونده به پايگاه هفتم آگاهي و آغاز تحقيقات ، کارآگاهان متوجه شدند که شخصي به اداره مالي اين سازمان مراجعه و طي درخواستي اعلام داشته است که "مبلغ يک ميليون و 500 هزار ريال را به اشتباه به حساب اين سازمان واريز و تقاضاي استرداد آن را دارد "که با بررسي هاي انجام شده و تأييد اظهارات وي در خصوص اشتباه واريزي ، يک فقره چک به شماره ... و به مبلغ يک ميليون و 500 هزار تومان ، در وجه بانک شعبه خيابان فردوسي صادر و تحويل شد اما  در ادامه مشخص شد که چک مذکور به مبلغ 49 ميليون و 700 هزار تومان وصول شده است .

مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ ، با انتشار اين خبر اعلام کرد :با بررسی تصاوير دوربين هاي مداربسته بانکي ، تصاوير وصول کننده چک در شعبه بانک خيابان فردوسي شناسايي شد که با هماهنگي هاي لازم با مقام قضايي دستور انتشار تصاوير به دست آمده از دوربين هاي مداربسته بانکي برای شناسايي متهم صادر شده است .

به همین خاطر از تمام شهروندان که موفق به شناسايي تصوير متهم تحت تعقيب پايگاه هفتم آگاهي شدند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هويت ، محل سکونت و ... اين شخص را از طريق شماره تماس 21864793 در اختيار کارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار