رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تولد هفتیمن نوزاد استان از ابتدای سال جاری در آمبولانس و با کمک امدادگران این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ ضیاء رسولی در خصوص چگونگی تولد این نوزاد، گفت: در پی تماس با مرکز پیام 115 یاسوج مبنی بر شروع درد زایمان یک زن جوان 27 ساله در روستای کوشک از توابع  یاسوج، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس پیش بیمارستانی جاده‌ای اعزام شد.

وی افزود: امدادگران اورژانس پس از حضور بر بالین مادر باردار، وی را برای انتقال به بیمارستان به درون آمبولانس هدایت نمودند.

رسولی اظهار کرد: در حین انتقال مادر باردار، با شدت گرفتن درد زایمان و پاره شدن کیسه آب، نوزاد در وضعیت فوریت پزشکی قرار گرفته که امدادگران اورژانس به سرعت عملیات زایمان را آغاز می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با دقت عمل امدادگران، این نوزاد پسر سالم متولد شد و مادر و نوزاد به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج انتقال یافتند که هم‌اکنون شرایط مساعدی دارند.

رسولی یادآور شد: با تولد موفقیت‌آمیز این نوزاد، هفتمین تولد در آمبولانس از ابتدای سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسید.

برپایه این گزارش، تولد این نوزاد در آمبولانس، با کمک امدادگران پایگاه اورژانس جاده‌ای آب‌سفید،از توابع شهرستان بویراحمد صورت گرفت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار