رئیس کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی تیم ملي مقابل تیم ملی آمریکا گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز زمان قطعی این بازی را به ما ابلاغ نکردند تا به اطلاع عموم برسانیم.

ترابیان رئیس کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر هنوز زمان بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آمریکا قطعی نشده تا آن را اعلام کنیم.

ترابیان در ادامه اظهار داشت: به هر حال سفر به کشور آمریکا برای تیم ملی سخت وطاقت فرسا است همچنین یکی از مسائل مهم این است که بازی تدارکاتی آمریکا در کجا انجام شود.

وی بیان کرد: بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آمریکا مسائل در آمد زایی و فنی اش مهم است .

وی بیان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال آمریکا از طریق ایمیل تقاضای بازی تدارکاتی تیم ملی جوانان کشورشان و تیم ملی جوانان ایران در ایتالیا را کردند به هرحال آنها نسبت به ما تمايل بیشتری برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی کشورمان دارند.

وی درباره مشخص شدن فصل تیم ملی در برزیل بیان کرد: من در جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال با کادر فنی تیم ملی حضور نداشتم و از مشخص شدن هتل تیم ملی خبری ندارم.

ترابیان اظهار داشت: تعیین هتل اقامت تیم ملی در برزیل جزو شرح وظایف سرپرست تیم ملی است کادر فنی فقط نوع هتل و امکاناتش را مشخص می کند.

سرپرست کمیته بازاریابی بیان کرد، من شخصاً نمی پسندم که سرمربی تیم ملی هتل محل اقامت تیمش در برزیل را مشخص کند چراکه وظیفه سرپرست تیم است که این کار را انجام دهد.

 وي در پایان خاطرنشان کرد: اسپانسر تیم ملی شرکت معتبری است و تا الان ما مشکلی با این اسپانسر نداشتیم.

پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار