سرمربی تیم ملی اسکواش ایران گفت: در طول این مدت بازی های مختلف را دائما بررسی می کنیم و فکر می کنم همیشه تیم ملی جای نام ها نیست و جای شایسته ها است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، عليرضا سنايي سرمربي تيم ملي لسكواش بيان داشت: کسانی که به تیم ملی دعوت شدند بهترین های ایران هستند و از آن طرف در مورد دعوت از فرزاد شکوهی هم باید بگویم که او به خاطر درخشش در مسابقات لیگ و پیروزی مقابل نفر اول و دوم ایران به تیم ملی دعوت شده است.

سرمربی تیم ملی اسکواش ایران، گفت: فرزاد شکوهی از نفرات با اخلاق اسکواش است و به خاطر درخششی که داشت از دید ما پنهان نمانده و امیدوارم بتواند در اردو تیم ملی بازهم توانایی های خود را نشان دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هفت ملی پوش جهت حضور در مسابقات غرب آسیا در اردو تیم ملی حضور دارند که در نهایت چهار نفر پیراهن تیم ملی کشورمان را به تن می کنند و سه نفر خط خواهند خورد.

وی اظهار داشت: کسانی که خود را برای حضور در تیم ملی شایسته می دانند به طور حتم همچنان زیر نظر ما خواهند بود و نفرات دعوت شده نیز تنها برای مسابقات غرب آسیا به تیم ملی دعوت شده اند و حضور آنها ضمانتی برای دعوت مجدد نیست و باید برای مسابقات آینده نیز توانایی های خود را اثبات کنند.

سنایی خاطرنشان کرد: اردو تیم ملی از روز یکشنبه آغاز خواهد شد و تا شروع مسابقات ادامه پیدا می کند. حدود 3 هفته تیم ملی در اردو خواهد بود و از زمان حضورم در تیم ملی این نخستین اردو ما خواهد بود و امیدوارم انتظارات خانواده اسکواش نیز از این تیم معقول باشد.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: اسکواش ، سنایی ، تیم ملی ، شکوهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار