فدراسیون جهانی والیبال اعضای کمیته کنترل رقابت های جام قهرمانان قاره ها را که از 28 آبان لغایت 3 آذر ماه در شهرهای کیوتو و توکیو ژاپن برگزار می شود، انتخاب کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس انتخاب فدراسیون جهانی "آندره مه یر" (نایب رئیس دوم فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون اروپا) به عنوان رئیس کمیته کنترل این مسابقات برگزیده شده است.

ریاست کمیته فنی رقابت ها نیز با "الکساندار بوریچیچ" (رئیس و نماینده تام الاختیار دکتر اری گراسا در کمیته های لیگ جهانی و مسابقات FIVB و یکی از نوّاب اجرایی ریاست فدراسیون جهانی) است. همچنانکه "یی چای" از چین (عضو هیات رئیسه و کمیته مسابقات فدراسیون جهانی) و "کاسترو وردوگو" از مکزیک (یکی از نواب اجرایی ریاست فدراسیون جهانی و عضو کمیته مسابقات FIVB) به عنوان اعضای کمیته فنی در پیکارهای جام بین قاره ای حضور خواهند داشت.

فدراسیون جهانی همچنین ریاست کمیته داوران جام قهرمانان را به "سرگئی تیتوف" روس (دبیر کمیته داوران فدراسیون جهانی) سپرده و "ویلی پارِدِس" آرژانتینی را نیز به عضویت این کمیته انتخاب کرده است.

"دکتر مانفرد هولزگرافه" آلمانی (عضو کمیته پزشکی FIVB) نیز ریاست کمیته پزشکی جام بین قاره ای را بر عهده خواهد داشت.

پیکارهای جام قهرمانان قاره ها از 28 آبان لغایت 3 آذر ماه جاری با حضور تیم های برزیل، روسیه، ایتالیا، جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده و ژاپن در شهرهای کیوتو و توکیو ژاپن برگزار خواهد شد.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: والیبال ، جهانی ، اعضا ، کنترل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار