نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم از قضاوت بانوی قمی در مسابقات لیگ تکواندوی دختران قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، فرشته کریمی‌مهر اظهار داشت: معرفی داوران قضاوت کننده در دیدارهای فصل جاری لیگ دسته اول بانوان تکواندوکار باشگاه‌های کشور در حالی از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو صورت گرفت که از قم نیز یک نماینده بین آن‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای لیگ دسته اول تکواندوی قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور ادامه داد: این داوران باید رقابت دختران و بانوان تکواندوکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را قضاوت کنند.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، امسال دیدارهای لیگ دسته اول تکواندوی قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان با عنوان جام آینده‌سازان المپیک برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات امسال در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان با عنوان جام کوثر به انجام می‌رسد و البته با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشت نتوانستیم از قم در این رده‌های سنی تیمی به مسابقات لیگ امسال اعزام کنیم.

کریمی‌مهر در ادامه با بیان این‌که در این مرحله از رقابت‌ها فاطمه بابایی به عنوان سرناظر مسابقات حضور دارد، اظهار داشت: کمیته داوران فدراسیون تکواندو، اسامی 35 داور حاضر در این دیدارها را در حالی اعلام کرد که لیلا آشتیان از قم نیز در لیست داوران حضور دارد.

وی به داوران شرکت کننده در این دوره از مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: داورانی از استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، گیلان، مازندران، سمنان، چهار محال و بختیاری، قم و کرمان رقابت دختران و بانوان تکواندوکار را قضاوت خواهند کرد./ب

برچسب ها: قم ، بانو ، قاضی ، مسابقه ، لیگ ، تکواندو ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.