با توجه به هک سایت بورس وزارت علوم مشکل بدون سرقت هیچ اطلاعاتي برطرف شد.

حسن مسلی نائینی، مدیر کل امور بورس وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در روز چهارشنبه 8 آبان 92 پایگاه اینترنتی اداره کل بورس خارج از دسترس قرار گرفت که البته این سایت حاوی اطلاعات خاص و ویژه ای نبوده و صرفا در این سایت اطلاع رسانی های بورس، آیین نامه ها و بخشنامه ها، لینك های سامانه هاي متعدد اداره کل بورس و متن اخبار بوده و پس از اطلاع از این موضوع در ساعت 8 صبح سایت سریعا غیر فعال شد.

وی افزود: البته در این پایگاه اینترنتی تنها اطلاعیه ها و آیین نامه به صورت آزاد در دسترس عموم کاربران قرار داده شده است ،بنابراین تنها اقدام انجام شده این بوده است که پایگاه به درستی برای  نمایش به کاربران بالا نمی آمده و در واقع دسترسی به پایگاه اینترنتی با مشکل مواجه شده بود.

مسلمی نائینی تصریح کرد: هیچ گونه اقدام دیگری از جمله سرقت اطلاعات صورت نپذیرفته و به عبارت صحیح تر اساسا قابل وقوع نبوده است زیرا اطلاعات محرمانه ای وجود نداشته است.

 وی اظهار داشت: این پایگاه مستقل از سامانه های نشاء، سنباد و دانش  است و مشکل ایجاد شده بر آن پایگاه کوچکترین تاثیری بر فعالیت این سامانه ها ندارد.

 مسلمی نائینی خاطر نشان کرد: البته خوشبختانه پس از تلاش های صورت گرفته این سایت مجدد آپ شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار