رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج از برگزاری دومین دوسالانه سراسری عکس بسیج استان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، گوهری گفت: انجمن عکاسان بسیج هنرمندان با همکاری و همراهی هنرمندان عکاس و سازمان‌های فرهنگی هنری، دومین دوسالانه سراسری عکس بسیج ویژه استان کردستان را در سنندج با دو موضوع زندگی ایرانی اسلامی و نیز فعالیت‌‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌کند.
وی از ارسال 174 اثر از 29 عکاس استان کردستان به این جشنواره خبر داد و افزود: فعالیت‌های اجتماعی، خدمت‌رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی، تعلیم و تربیت و ایثار و مقاومت، آیین عبادی، جشن‌ها، عزاداری‌ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام تولید و بازی‌های محلی از مضامین مورد توجه در این نمایشگاه است.
دبیر دومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج استان کردستان به مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی، تلاش در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره دوسالانه عکس بسیج در این استان است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره استانی به جشنواره دوسالانه سراسر عکس بسیج کشور راه می‌یابند./ب
برچسب ها: ارسال ، آثار ، آرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.