رئیسبیمارستان میلاد با تاکید بر تعریف درست نظام ارجاع در کشور اجرای آن را عامل مناسبی در ساماندهی نوبت دهی در بیمارستان ها دانست.

 دکتر فیاض، رئیس بیمارستان میلاد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: از نظر علمی و کارشناسی نه تنها در بیمارستان میلاد بلکه در تمام بیمارستان های کشور باید   تعریف شود و وظایف بیمارستان در راستای آن طرح نظارت شود و شاهكله اصلی بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی باید از این طرح مشخص شوند.

 وی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش در بیمارستان میلاد افزود: ظرفیت کمی در بیمارستان میلاد افزایش پیدا  نمی کند زیرا توان این کار را نداریم ولی از نظر کیفی ظرفیت را افزایش می دهیم.

رئیس بیمارستان میلاد در خصوص وجود آمبولانس های خصوصی در اطراف بیمارستان گفت: این آمبولانسها در همه بیمارستانهای تهران و کشور وجود دارند و طرح دقیق اجرا  نمی شود و ورود مریض بدون پذیرش هم برای مریض و هم برای بیمارستان مقصد مشکل ایجاد می کند.

 فیاض در پاسخ به این سوال که چند درصد پذیرش ها با هماهنگی است گفت: به دلیل عدم اجرای نظام اجرا درصد زیادی از پذیرش‌ها با هماهنگی نیست و مریض با رضایت شخصی و دلایل مختلف دیگر از جمله موقعیت مکانی مراجعه می کند و بهتر است با اجرای طرح نظام ارجاع این وضعیت سامان داده شود تا ما برای عدم ارائه سرویس مناسب بازخواست نشویم.

انتهاي پيام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار