معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: حجم کل عملیات شبکه جمع‌ آوری فاضلاب مسکن مهر منطقه مهرآباد در شهر رودهن طبق قرارداد به طول هشت هزار و 525 متر بوده که تا به حال بیش از هفت هزار متر از آن اجرا شده است.

سید مجید صالحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از این مقدار شش هزار و 723 متر لوله پلی ‌اتیلن فاضلابی به قطر 200 میلی متر و 277 متر لوله پلی ‌اتیلن فاضلابی به قطر 500 میلی متر و همچنین تعداد 172 عدد منهول اجرا شده است.

وی ادامه داد: این شرکت با توجه به اهمیت احداث مسکن مهر و در راستای خدمات رسانی مطلوب به اراضی مسکن مهر در شهرهای زیر پوشش و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده با تمام امکانات و تلاش ‌‌های شبانه‌ روزی پرسنل زحمتکش به موازات محوطه سازی اراضی مسکن مهر و احداث ساختمان ها نسبت به اجرای شبکه جمع‌ آوری فاضلاب نیز اقدام کرده است.

صالحی تصریح کرد: با توجه به توپوگرافی منطقه و سنگی بودن 100 درصدی جنس زمین که شرایط سختی را برای اجرا به‌ وجود آورده است، عدم اجرای آن نیز موجب بروز مشکلاتی از جمله اثرات مخرب زیست ‌محیطی و بهداشتی در آینده خواهد بود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.