جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس ، روز جمعه هشدار داد نوار غزه به جهنم اشغالگران اسرائیلی تبدیل خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا ؛ سامی ابوزهری سخنگوی حماس در بیانیه ای اعلام کرد:‌«همیشه برای مقابله با حمله احتمالی دشمن آماده ایم».

در این بیانیه از مقابله گروههای مقاومت با نظامیان اسرائیلی تقدیر شد.در رویارویی گروههای مقاومت فلسطین با نظامیان اسرائیلی یک نظامی اسرائیلی کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.در حملات اسرائیل نیز چهار نیروی مقاومت کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.منابع فلسطینی و شاهدان خبر دادند گروهی از نظامیان اسرائیلی روز گذشته داخل خاک نوار غزه شدند تا یک تونل زیر زمینی را تخریب کنند اما گروههای مقاومت در برابر آنها ایستادند.

جنگنده های اسرائیلی نیز در شرق شهرک قراره در نزدیکی خان یونس در جنوب نوار غزه گروهی از اعضای گردان عزالدین قسام را هدف قرار دادند و سه عضو گردان قسام را کشتند. ایهاب غصین سخنگوی حماس در غزه در واکنش به تحرکات اخیر اسرائیل گفت:« از چنین حملاتی نگران نیستیم زیرا مقاومت همیشه آماده است، ما همواره برای مقابله با متجاوز آماده ایم».

وی افزود:« تمرینات نظامی، توسعه توانمندی ها و حفر تونل ها متوقف نخواهد شد. معتقدیم تهدید نظامی علیه نوار غزه با هدف انحراف افکار و بازگرداندن آرامش به کوچه وخیابان های اسرائیل است».

غصین درباره آنچه توطئه علیه نوار غزه خواند هشدار داد و از توانایی دولت حماس برای عبور از بحران های ناشی از محاصره نوار غزه و قدرتمندی این جنبش پایان دادن به توطئه ها خبر داد.مشیر المصری عضو شورای قانونگذاری فلسطین و عضو فراکسیون حماس نیز در این باره در نوشته ای که در فیس بوک منتشر کرد اسرائیل را مسئول کشته شدن چهار عضو گردان عزالدین قسام خواند و افزود:« این خون ها پایمال نمی شود و ارتش اسرائیل بهای آنرا خواهد پرداخت».

وی افزود:« گروه های مقاومت کاملا برای مقابله با حملات اسرائیل آماده اند و آنچه تاکنون اتفاق افتاد درسی به اشغالگران بود تا بداند اگر در اندیشه حمله باشند بهای سختی خواهند پرداخت».
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
زنده وپاینده باد حماس ومقاومت
آخرین اخبار