جمعیت الوفاق اعلام کرد گزارش حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه به دفتر این جمعیت و نمایشگاه و موزه انقلاب را به گزارشگر آزادی بیان سازمان ملل ارائه خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "سید هادی موسوی" مسئول بخش آزادی ها و حقوق بشر "جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین" به شبکه خبری العالم گفت: نیروهای رژیم آل خلیفه روزچهارشنبه حرمت یک نهاد سیاسی را شکسته و تجهیزات این نهاد را مصادره کردند.این اقدام نقض حقوق مردم است و جمعیت الوفاق گزارش این حمله را به گزارشگر آزادی بیان سازمان ملل ارائه خواهد داد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی جمعیت الوفاق گفت: موزه انقلاب، موزه ای عمومی است و هیچ تناقضی با آزادی بیان ندارد و همه می توانند از آن بازدید کنند.

نیروهای رژیم بحرین ظهر روز پنجشنبه به دفتر جمعیت الوفاق در منامه پایتخت این کشور حمله کردند. موسوی افزود: تجهیزاتی مانند لپ تاپ که هیچ ارتباطی با موزه ندارد، در این حمله مصادره شده است، زیرا دادستانی می گوید لپ تاپ ابزار جنایت است.

مسئول بخش آزادی ها و حقوق بشر جمعیت الوفاق ادامه داد: تا زمانی که رژیم به نقض حقوق بشر ادامه دهد، همه حق دارند چنین موزه ها و نمایشگاههایی را برپاکنند.موزه انقلاب به عنوان اثری فنی، ابداعی وقانونی همانند گزارشی از انقلاب بحرین است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار