قهرمان المپیکی کشورمان اظهار داشت: بنده فکر می کنم در مسابقاتی که در لهستان برگزار شد اگر منیت ها از بین می رفت تیم ملی وزنه برداری کشورمان می توانست قهرمان جهان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین توکلی قهرمان وزنه برداری کشورمان و دارندۀ مدال طلای المپیک در یکی از برنامه های زنده تلويزيوني گفت: من در برخی رسانه ها و جراید صحبت کردم و گفته بودم که اختلافات میان وزنه برداران و مربیان نباید رسانه ای می شد این مسائل باید درون خانواده وزنه برداری باقی می ماند و درز کردن این مسائل به بیرون کار درستی نبود. متاسفانه رفاقت حسین رضازاده با کوروش باقری کمی مسائل را پیچیده کرده ا ست.

همگان قبول دارند که کوروش باقری مربی با دانش و با کارنامه ای است. ولی به اعتقاد من می بایست این رفیق بازیهای را کنار گذاشت.
حسین رضازاده خودش قهرمان المپیک بوده و خودش باید میان داری می کرد تا این گونه حواشی هر چه زودتر خاتمه یابد و کار به اینجا نکشد.

وی در ادامه افزود: ای کاش ما منیت ها را کنار می گذاشتیم ،‌ همه تلاش  کردند تا فدراسیون حسین رضازاده به جایگاه فعلی اش دست یابد. در سه سال گذشته وزنه برداران کشورمان توانستند مدالهای رنگارنگ خوبی را برای فدراسیون وزنه برداری کسب کنند. حال سوال من این است اگر اکنون خود رضازاده در بین وزنه برداران حضور داشت و اینهمه مشکل برایش به وجود می آوردند می توانست تحمل کند؟

قهرمان المپیکی کشورمان در ادامه افزود: بنده فکر می کنم در مسابقاتی که در لهستان برگزار شد اگر منیت ها  از بین می رفت تیم ملی وزنه برداری کشورمان می توانست قهرمان جهان شود.
بنده معتقدم که ما می خواستیم با کسب مقام سوم این رقابتها فشار ها را از روی فدراسیون برداریم.

وی در ادامه در خصوص استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه در مسابقات گفت: ما قحط الرجل و کمبود وزنه بردار نداشتیم که از نوجوانان در مسابقات به این بزرگی استفاده کنیم.

اکنون بسیاری از وزنه برداران خوب ما پشت خط هستند که ما می توانیم با برنامه ریزی مناسب از همه آنها به نحو احسن استفاده کنیم. به هر صورت نقد هایی به سمت فدراسیون وزنه برداری هست اگر فدراسیون کمی نقد پذیر باشد اوضاع وزنه برداری ما بهتر از این خواهد شد.
زمانیکه اختلافات میان کوروش باقری و وزنه برداران بالا گرفت دیدیم که اصلاً درست نیست که قهرمانان ما به دور از تمرین باشند از همین رو ما یک اردوی 25 روزه در مازندران برگزار  کردیم تا آنها از شرایط تمرین به دور نباشند.

ولی حتی این امر به مزاج فدراسیون و حتی خود رضا زاده خوش نیامد ما به هیچ وجه قصد نداشتیم خودمان را رو در روی فدراسیون قرار دهیم.
وظیفه پیشکسوتان است تا در این مواقع حساس کمک حال فدراسیون و وزنه بردارها باشند. قهرمانان وزنه برداری ما به راحتی به وجود نیامده اند و ما هزینه های زیادی را بابت آنها متحمل شده ایم.

توکلی در ادامه افزود: جوابهای خود باقری باعث رسانه ای شدن این اختلافات شد ، انگ هایی به بچه ها زده شد که اصلاً در شأن آنها نبود. نمی خواهم عده ای فکر کنند که من می خواهم زیر پای دیگران را خالی کنم تا به مقام و منصبی برسم قصد من تنها کمک است و امیدوارم رضازاده دیدش را فراتر ببرد.

پايان متن/مح
 


 


برچسب ها: توکلی ، قهرمان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار