زیان مالی ناشی از جاسوسی دولت آمریکا از یاهو و گوگل، این دو شرکت را به اعمال فشار بر کنگره برای تغییر سازوکارهای نظارتی دولت وادار می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی دویچه وله، انتشار خبر اقدام سازمان های امنیتی آمریکا در هک کردن مرکز دیتای موتورهای جستجوی اینترنتی گوگل و یاهو، در کنار افشاگری هایی که درباره شنود غیرقانونی مکالمات تلفنی و ارتباطات اینترنتی شهروندان این کشور وجود داشته است، به خشم مردم آمریکا می افزاید.

مکس هافمن خبرنگار این شبکه در اینباره گفت یاهو و گوگل به شدت در این باره خشمگین هستند زیرا این موضوع فقط به اعتماد کاربران به این دو موتور جستجو ارتباط ندارد بلکه به درآمد این دو شرکت اینترنتی ارتباط مستقیم پیدا می کند.

از این رو انتظار می رود این دو غول جستجوگر نمایندگان خود را در کنگره برای اعمال فشار بر دولت مامور کنند تا قوانین نظارتی آمریکا تغییر کند. این واکنش ها همراه با خشم فزاینده عمومی در بین مردم آمریکا احتمال تغییراتی در این خصوص را تقویت می کند. این فشار در کنار فشارهایی است که از خارج از آمریکا در خصوص دامنه فعالیت سازمان امنیت ملی این کشور اعمال می شود.
برچسب ها: یاهو ، گوگل ، جاسوسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار