در حالیکه ستاد حمل و نقل سوخت از ورود خودروی تیبا به ناوگان تاکسیرانی خبر می دهد،معاون شهردار تهران گفت:در اين خصوص هیچ مشورتی با شهرداری تهران صورت نگرفته است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید جعفر تشکری هاشمی اظهار کرد: تاکنون هیچ مشورت و هماهنگی از سوی ستاد حمل و نقل سوخت با شهرداری در خصوص اختصاص تیبا به عنوان تاکسی صورت نگفته اما کارشناسان ما در حال بررسی این مورد هستند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه قطعا فقط به خودرویی که مناسب باشد اجازه ورود به ناوگان حمل و نقل درون شهری خواهیم داد، افزود : حتما خودرویی که کیفیت مناسب و استاندارد های لازم را نداشته باشد به ناوگان تاکسیرانی وارد نخواهد شد .
تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه هنوز در مورد خودروی تیبا بررسی صورت نگرفته است، گفت : یک مواردی به عنوان شاخص برای تاکسی در نظر گرفته شده که با توجه به بررسی ها اگر خودرویی شاخص های مورد نظر را دارا باشد ،اجازه ورود به چرخه حمل و نقل درون شهری را خواهد داشت .
چندی پیش رئیس ستاد حمل و نقل ومدیریت مصرف سوخت گفته بود: با توافقی که با شرکت‌های ایران خودرو و سایپا صورت گرفته، بزودی تیبا و سمند به عنوان دو خودرو وارد ناوگان تاکسیرانی خواهند شد و شرکت سایپا نیز برای ورود تیبا به خطوط تاکسی اعلام آمادگی کرده که توافقات اولیه اخذ شده و بزودی در دستورکار قرار خواهد گرفت. /
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار