شهردار منطقه 2 تهران از فعالیت 14 خانه دوچرخه در شمال غرب تهران خبر داد و گفت: هم اکنون 200 دستگاه دوچرخه در این خانه های دوچرخه وجود دارد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عابد ملکی با اعلام این مطلب گفت: 10 خانه دوچرخه در سطح نواحی و محلات منطقه و 4 خانه دوچرخه هم در بوستان نهج البلاغه قرار گرفته که به صورت دو شیفت از ساعت 8 تا 20 به شهروندان علاقه مند خدمات رسانی می کنند.
 
وی به ثبت نام 600 نفر از شهروندان منطقه در سامانه الکترونیکی خانه های دوچرخه اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آمار ثبت نام در سامانه الکترونیکی ،‌منطقه 2 بیشترین تقاضا را برای دریافت دوچرخه داشته است و به طور متوسط روزانه 200 نفر از دوچرخه استفاده می کنند که این نشان از استقبال بسیارخوب شهروندان شمال غرب تهران از این وسیله حمل و نقلی پاک دارد.
 
به گفته ملکی خانه های دوچرخه سطح منطقه 2 ظرفیت 2 برابر شدن تعداد دوچرخه ها را دارند و با مساعدت سازمان حمل ونقل و ترافیک تعداد دوچرخه ها افزایش خواهد یافت.
 
شهردار منطقه 2 هدف از راه اندازی خانه های دوچرخه را تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه به جای وسایل دودزای موتوری در سفرهای داخل شهری ، افزایش نشاط وپویایی وارتقای سلامت روحی و جسمی شهروندان دانست و گفت: طی بازدید اخیر مدیران سازمان حمل ونقل و ترافیک از خانه های دوچرخه ، منطقه ما از نظر نوع کاربری ،‌ نظم ، نحوه وکیفیت خدمات رسانی به شهروندان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
برچسب ها: شهردار ، خانه ، دوچرخه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار