معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: توسعه فرهنگی و آماده نمودن الزامات معنوی برای شهر و شهروندان، مکمل توسعه فرهنگی و فراهم آوردن امکانات مادی است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: در این صورت شاهد مدیریت ارزشی در شهر و ابعاد مادی و معنوی زندگی شهری خواهیم بود و می‌توانیم انتظار تحول جدی در رفتارهای شهروندی داشته باشیم.
 
وی با تاکید بر این که در رویکرد مدیریت شهری در دوره جدید موضوعات اجتماعی و فرهنگی بیش از گذشته مورد توجه قرار خواهند گرفت، اعلام کرد: از این منظر ضمن تاکید بر جنبه‌های تربیتی و انسانی در اجرای زیرساخت‌های شهری، سعی خواهیم کرد تا مناطق جنوبی شهر را در فعالیت‌های خود به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم.

توجه بیشتر به قبله تهران
 
معاون شهردار تهران، منطقه 20 را از جمله مناطقی بر شمرد که در این چند سال اتفاقات بزرگ و تحولات مهمی را از سوی مدیریت شهری در آن شاهد بودیم و اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله¬العالی)، «ری قبله تهران و قلب تهران است» و در دوره جدید مدیریت شهری این منطقه مورد توجه بیشتری نیز قرار خواهد گرفت.
 
تشکری هاشمی تاکید بر موضوعات اجتماعی و فرهنگی با محوریت انسان را جوهره فعالیت‌های مدیریت شهری در دوره جدید اعلام و تصریح کرد: با نگاه انسان محور سعی می‌کنیم گام به گام جلو رفته و برای مسائل و مشکلات شهر چاره اندیشی کنیم.
 
وی توجه به حمل و نقل عمومی را موضوعی جدی قلمداد و اضافه کرد: این موضوع باید از تمرکز خارج شود و به عنوان نمونه شهرداری‌های مناطق باید به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که اساساً نگهداشت امکانات و تجهیزات شهری مانند نگهداری ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
نسبت به بلوک به بلوک شهر احساس تکلیف می کنیم
 

معاون شهردار تهران رفتار انسانی در شهر و عدالت محوری در خدمات رسانی به شهروندان را از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره جدید عنوان و اظهار کرد: در این دوره با تکیه بر فرهنگ جهادی از ظرفیت‌های شهر در تمام ابعاد آن استفاده می‌کنیم و با همکاری و همراهی خود شهروندان، برای تحقق این ظرفیت‌ها از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
 
تشکری هاشمی توجه به زیرساخت‌های شهری مانند احداث مترو و توسعه سیستم حمل و نقل شهری و ساخت بزرگراه‌ها و تکمیل شبکه معابر شهری را از جمله نیازهای شهر و شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: درآمد شهر باید برای شهروندان و رفع مسائل و مشکلات خود آنها هزینه شود.
 
وی در پایان با تاکید بر این که نسبت به «کوچه به کوچه» و «بلوک به بلوک» شهر احساس تکلیف و مسئولیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بر اساس دید کارشناسی و بر پایه استدلال منطقی فعالیت‌های خود را در حوزه حمل و نقل و ترافیک با مقیاس یک - یکم پیگیری کرده و سعی می¬کنیم تا تک تک شهروندان از خدمات حمل و نقل عمومی بهره‌مند شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار