رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور از ترافیک روان در جاده های کشور و بارش پراکنده باران در استانهای کردستان،‌ همدان، مرکزی لرستان و کرمانشاه خبرداد.

سرهنگ سلبی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری، سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر کلیه جاده های کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند و تا کنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی دریافت نشده است.  
 
وی با اشاره به وضعیت طولانی جاده های کشور تصریح کرد: همچنین بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی جاده های کشور در حال حاضر در استانهای کردستان ، همدان ، مرکزی، لرستان و کرمانشاه بارش پراکنده باران و لغزندگی جاده ها اعلام شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.  
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود./ل
برچسب ها: وضعیت ، ترافیک ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار