پر بازدیدترین و بهترین نرم افزار‌های این هفته‌ی 'دریچه' را در این گزارش می‌توانید دانلود کنید، برنامه‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



اين نرم افزار وقوع زلزله را به شما اطلاع مي دهد

گوشی خود را به مرکز زلزله نگاری تبديل کنيد + دانلود

قصد داریم به معرفی نرم افزار علمی و کاربردی بپردازیم، نرم افزاری که با آن می توانید اطلاعات دقیقی از زلزله ها به دست آورید حتی زمین لرزه های جزئی و با ریشتر پایین.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

به همراه آموزش قدم به قدم؛

به راحتي يك لوگو حرفه اي طراحي كنيد + دانلود

طراحی دنیای پیچیده‌ای دارد! گاهی اوقات احتیاج به مهارت بسیار زیادی دارد و گاهی نیز فقط یک ایده می‌تواند طرحی نو را ایجاد کند! این روزها لحظه به لحظه شرکت‌های جدیدی به ثبت می‌رسند، سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی جدید تاسیس می‌شوند، افراد مختلف در حرفه‌های متفاوت مشغول به‌کار می‌شوند و در بسیاری از این موارد نیز، این کسب‌وکارها نیازمند نشان، علامت تجاری و هرگونه نماد دیگری برای معرفی خود به بازار و مشتریان هستند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

ایمیل‌های خود را با Mozilla Thunderbird مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Mozilla Thunderbird همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است کافی است این نرم افزار را نصب کنید تا از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


با امنیت کامل به وبگردی بپردازید؛

آخرین نسخه مرورگر Chrome برای اندروید + دانلود

مرورگر Chrome بدون شک بهترین نرم افزار موجود برای وبگردی در تلفن همراه و رایانه است و افراد بسیاری از این نرم افزار برای وبگردی در فضای مجازی استفاده می کنند. این نرم افزار دارای امکاناتی مانند نسخه ی رایانه ای آن است که می تواند برای شما یک فضای مناسب برای استفاده از اینترنت را فراهم کند.
 

 

 


یکی از بهترین مرورگرها؛

آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس برای رایانه شما + دانلود

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

دوربین های مدار بسته را با تلفن همراه خود کنترل کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزارtinyCam Monitor PRO یک برنامه قدرتمند جهت اتصال به دوربین های مدار بسته است، که می توانید با استفاده از تلفن همراهتان دوربین های مدار بسته را کنترل کنید. برنامه بهترین نرم افزار موجود در زمینه اتصال به دوربین های مدار بسته است و حتی می تواند در زمان های دلخواه شما ویدئو های دوربین را ضبط نمایید.
 

 

 


کم حجم ترین بازی دنیا؛

هوش خود را بسنجید + دانلود بازی

بازی رنگی رنگی کم حجم ترین بازی موجود برای گوشی های اندرویدی در دنیا است. از نام این بازی پیداست که مربوط به تشخیص رنگ ها و ترتیب آن ها است، بازی به این گونه است که یکی از رنگ ها پر رنگ تر از بقیه می شود و صدایی توسط تلفن همراه شما ایجاد می شود، شما باید آن را به خاطر خود بسپارید و در زمان پاسخ گویی گزینه صحیح را انتخاب کنید.
 

 

 


فتوشاپ را به تلفن همراه خود بیاورید؛

تصاویر موجود در گوشی اندرویدی خود را ویرایش کنید + دانلود

اگر دوست دارید که بر روی تصاویر موجود در تلفن همراه خود تغییرات اساسی ایجاد نمایید، نرم افزار Vintique by GMYStudio را دانلود کنید. این نرم افزار می تواند مانند برنامه فتوشاپ عمل کند. شما می توانید با استفاده از آن بر روی تصاویر دلخواه خود فیلترهای متنوعی قرار دهید یا این که افکت های فراوانی را به آن ها بی افزایید، همچنین می توانید از تصاویر موجود به عنوان افکت استفاده کنید و بر روی تصاویر مورد نظر، آن ها را قرار دهید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

اندروید | IOS

رونمایی از نسخه موبایلی FAX.IR + دانلود

FAX.IR یک سرویس فکس اینترنتی است که امکان ارسال و دریافت فکس در هر زمان و از هر مکان را مقدور می سازد. این سرویس که دو سال پیش توسط شرکت آتریسا وابسته به افرانت رونمایی شد امروز در دومین سالگرد فعالیت نسخه موبایلی خود (APP) را برای سیستم عاملهای iOS و Android رونمایی کرد.

 

  

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نسخه 25

آخرین نسخه موزیلا فایرفاکس در تلفن همراه شما + دانلود

با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.

 

 

 


نرم افزار DOPDF برای رایانه؛

فایل Word خود را به صورت pdf ذخیره کنید + دانلود

با نصب این نرم افزار DOPDF می توانید به راحتی هر چه تمام تر فایل هایی با فرمت پی دی اف بسازید. امروزه اکثر کتاب الکترونیکی و دانش نامه ها به صورت pdf ارائه می شوند، دلیل این کار عدم دستکاری فایل های متنی تبدیل شده است، در ضمن شما می توانید فایل های پی دی اف را قفل کنید تا هیچ کس نتواند آن ها را به فرمت های دیگر تبدیل کند.

 

 


ساعت ها خنده و شوخی با برنامه فکاهی + دانلود

برنامه فکاهی  یا به اصطلاح همان (شوخی کردن) دارای جملات بسیار جالب و طنز است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نگه دارد. در این نرم افزار بسیار جالب جملات به چند دسته ی طنزگونه از جمله ، داستان گونه، اعترافات، احمقانه، خاطرات بامزه و اشعارطنز و.. تقسیم شده است.

 

 

 


 

اندروید؛

با موبایل برج های بلند بسازید + دانلود

نسخه اندرویدی بازی برج سازی (Jenga) را برای شما آماده کرده ایم. این بازی بر روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل اجرا است. بازی برج سازی (Jenga) که در کشور ما به برج هیجان هم معروف است، از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های چند نفره در جهان است.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


لانچر ویندوز 8؛

مترو را به گوشی اندرویدی خود بیاورید + دانلود

SquareHome beyond Windows لانچری برای گوشی های اندرویدی است که محیط تلفن همراه شما را شبیه به رابط کاربری مترو در ویندوز 8 می کند. با این لانچر می توانید کاشی ها یا Tileهای معروف در ویندوز 8 را ایجاد کنید و یا می‌توانید اندازه‌ی کاشی های ایجاد شده را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه تغییر دهید.

 

         
 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نظر شما چيست؟

آيا واقعا بايد فعاليت فرزندان در رايانه را کنترل کرد؟+ دانلود نرم افزار

با افزایش کاربران فضای مجازی و وجود سایت های غیر مناسب برای ایجاد فضای مناسب برای هر سنی و هر شرایطی باید محدودیت های خاصی در رایانه اعمال گردد.  شايد شما اين کار را تاييد کنيد و شايد هم نه... در هر صورت اگر جز آن دسته از افرادي هستيد که سلامت گشت و گزار هاي مجازي اعضاي خانواده برايتان اهميت دارد؛ در يچه به شما يک نرم افزار کاربردي معرفي مي کند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

نرم افزار طراحی لیبل برای لوح های فشرده + دانلود

نرم افزار DVD Slim Free ابزاری مفید و کاربردی برای طراحی لیبل برای انواع لوح های فشرده می باشد. این نرم افزار با حجم کم و رایگان عرضه شده است و قابلیت چاپ کردن طرح شما و یا هک آن بر روی لوح فشرده بعد از طراحی امکان پذیر است.

 

 


اولین مرورگر ایرانی + دانلود

وبگردی امن و پر سرعت با مرورگر کاملا ایرانی؛ این مرور سازگار با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده است. اجرای این طرح، با همکاری مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت - متما-، شرکت ایمن رایانه امیرکبیر و مپنا به سفارش سازمان فناوری اطلاعات ایران نهایی شده است.

 

yjc

 

 


 

"چشم مخفی" برای گوشی همراه؛

چه كسي مي‌خواهد از كار شما سر در بياورد + دانلود

وقتي نرم افزار  Hidden eye را روي تلفن همراه نصب مي كنيد هركسي حتي خود شما اگر رمز تلفن همراهتان را اشتباه بزنید فورا از کاربر گوشی با كمك دوربين جلوي تلفن عكس مي گيرد، خُب اين همان كاربرد دوربين مخفي روي تلفن همراه است، حالا اگر اين نرم افزار را مي خواهيد رايگان دانلود كنيد، به پایین صفحه مراجعه کنید.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نسخه ی جدید نرم افزار GO Launcher EX؛

این نرم افزار بیش از 100 میلیون کاربر در دنیا دارد + دانلود

حتما شما با نرم افزار GO Launcher EX آشنا هستید، این نرم افزار قدرتمندترین لانچر موجود برای گوشی های اندرویدی است و دارای بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان است. این برنامه شما را قادر می سازد، که بیش از 10 هزار پوسته را در تلفن همراه خود نصب کنید یا این که با استفاده از ویدجت اختصاصی و تصویر زمینه های متعدد صفحه نمایش و منوی تلفن همراه خود را متحول کنید.
 

 

 


ویندوزتان را بهینه کنید ؛

پاک کردن فضای رایانه از فایل های بیهوده + دانلود نرم افزار

با استفاده از نرم افزار System Cleaner فایل های بیهوده را پاک کنید تا سرعت سیستم شما افزایش یابد. از بهترین قابلیت های System Cleaner می توان به سرعت فوق العاده آن اشاره کرد.

 

 

 


 

برای رایانه؛

صدای تان را برای خوانندگی تست کنید + دانلود نرم افزار

شاید شما هم دوست دارید صدای تان را برای خوانندگی امتحان کنید، اگر خواهان تست صدای خود هستید نرم افزار Audacity را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. این نرم افزار قادر است صدای شما را به بهترین نحو ضبط نماید و امکانات بی نظیری را برای ویرایش صداهای ضبط شده برای شما محیا می کند. حتی شما می توانید از این نرم افزار برای ریمیکس کردن موسیقی هایتان استفاده کنید زیرا می توانید قسمتی از آهنگ های مورد نظرتان را پاک کنید و صدای خودتان را جایگزین موارد پاک شده قرار دهید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

BlazeVideobبرای رایانه؛

این نرم افزار شما را به یک فیلم ساز حرفه تبدیل می کند + دانلود

این نرم افزارBlazeVideo یکی از حرفه ای ترین برنامه ها در زمینه ی ایجاد و تدوین فیلم است که می توانید با استفاده از عکس، کلیپ، موسیقی فیلم های منحصر به فرد ایجاد کنید. برنامه ابزارهای مختلفی برای ساخت فیلم در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: قالب، افکت های فراوان، عنوان های مختلف و ...   .

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

براي گوشي هاي همراه؛

بسته "نرم افزار"ی به مناسبت فرا رسیدن "ماه محرم" + دانلود

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید؛

کیبورد حرفه ای با پشتیبانی از زبان فارسی + دانلود

اگر دوست دارید در تایپ کردن سرعتی فوق العاده داشته باشید، از GO Keyboard استفاده کنید. یک کیبورد حرفه ای مخصوص کسانی که مایلند با سرعت بیشتری نوشته های خود را تکمیل کنند. پشتیبانی از زبان های مهم دنیا از جمله فارسی از ویژگی های GO Keyboard میباشد. این نرم افزار، در اواسط نوشتن شما، کلمه مورد نظر را حدس میزند و شما با انتخاب آن، در وقت خود صرفه جویی می کنید.

 

 

yjc

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

از صفحه نمایش رایانه تان عکسبرداری کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار HyperSnap  توسط Hyperionics یکی از شرکت های بزرگ نرم افزاری ارائه شده است. استفاده از این نرم افزار سریع ترین راه ممکن برای تصویر برداری از صفحه نمایش رایانه است. گاهی اوقات ممکن است که نتوان متون را از برخی سایت ها و فایل ها کپی کرد ولی شما می توانید با استفاده نرم افزار HyperSnap از متون عکسبرداری کنید. در ضمن نرم افزار علاوه بر عکسبرداری از صفحه نمایش رایانه می تواند تصاویر موجود را به بهترین نحو ویرایش کند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نرم افزار "اتوکد" برای گوشی همراه و تبلت + دانلود

AutoCAD 360 یک نرم افزار بسیار کاربردی برای معماران، مهندسان و یا دانشجویان عمران است. اتوکد نرم افزاری است که برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی به کار می رود. دیگر برای ترسیم شکل های سه بعدی یا ویرایش آنها نیاز نیست پشت کامپیوتر خود بشینید و نرم افزار اتوکد را اجرا کنید.

 

 

 


نرم افزار Clipboard Master؛

یک ابزار پرکاربرد برای رایانه + دانلود

Clipboard Master یک ابزار پرکاربرد برای نگه داری چندین متن، تصویر، فایل و پوشه در حافظه کلیپ بورد برنامه می باشد که با آن ها می توان در برنامه های مختلف ویندوز استفاده کرد. با این ابزار می توان دیگر محدودیت های موجود ناشی از حافظه کلیپ بورد ویندوز را نداشت و به راحتی قادر به کپی و جایگذاری متون و عکس ها، فایل ها و پوشه های مختلف خواهید بود.

 

 

 


اندروید | IOS

صندوق پستی Gmail را در تلفن همراه خود مدیریت کنید + دانلود

به وسیله نرم افزار Gmail می توانید مدیریت کاملی بر روی ایمیل های حساب کاربری گوگل خود داشته باشید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


GO Weather Forecast برای اندروید؛

نرم افزاری زیبا برای پیش بینی وضع آب و هوا + دانلود

  GO Weather Forecast & Widget Premium نرم افزاری کاربردی است که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و همچنین با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا در گوشی خود ایجاد کنید.

 

 

 


برای اندروید؛

"سرعت گوشی" خود را افزایش دهید + دانلود

برنامه Speed up android booster به شما کمک می کند تا گوشی اندرویدی خود را با مدیریت درست و بهینه سازی برنامه ها، سرعت آن را افزایش دهید؛ از جمله مواردی که این برنامه جهت بهینه کردن سرعت گوشی انجام می دهد می توان به پاکسازی حافظه پنهان گوشی و به حداقل رساندن بار پردازشی CPU دستگاه اشاره کرد.
نرم افزار speed up android booster با مدیریت درست گوشی شما و بهینه سازی برنامه ها، باعث می شود سرعت گوشی اندرویدی شما افرایش یابد. کافی است با یک اشاره در هر لحظه که مایل باشید می توانید سرعت گوشی را افزایش دهید. این برنامه جزو بهترین های شتاب دهنده سرعت گوشی برای اندروید می باشد.

 

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



 

دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی
 
           

 

 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری از: سالار واعظی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۱:۳۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
هههههه جدید بی خیال همشون برا گوشی بودن برا رایانه 2سه تا بیشتر نبود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۳
سلام نرم افزار منشی تلفنی فارسی ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
erfan
۲۳:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
باسلام و خسته نباشید نرم افزارهاتون داغ داغ هستن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۴۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام .سیمبین هنوز نمرده.هستش
Iran (Islamic Republic of)
قلندری
۱۴:۱۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید
خواهشمند نرم افزار منشی تلفن فارسی جهت سیستم های اندروید ساخته شود.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۱۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۲
مزخرف بود
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۲:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید.بسیار عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۲
خسته نباشید برنامه هاتون عالیه واسه ویندوز فون هم بزارید عالی تر میشه .ممنون
آخرین اخبار