مرکز حقوق بشر بحرين، يورش نيروهاي امنيتي آل خليفه به ساختمان مرکزي جمعيت وفاق بحرين را نشانه آشکار تروريسم دولتي که از سوي دولت بحرين انجام مي شود، قلمداد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤه، مرکز حقوق بشر بحرين، يورش نيروهاي امنيتي آل خليفه را به دفتر جمعيت وفاق محکوم کرد. مرکز حقوق بشر بحرين اعلام کرد، نيروهاي امنيتي دولت بحرين ساختمان مرکز جمعيت وفاق اسلامي بحرين را در منطقه القفول محاصره و اعضاي آن را (جمعيت وفاق) را از ورود به اين ساختمان منع کرده اند.

مرکز حقوق بشر بحرين در بيانيه اي اين اقدام رژيم بحرين را بر خلاف بند نوزدهم قانون جمعيت هاي سياسي اين کشور و در تضاد با قوانين بين المللي در خصوص ابراز عقيده و آزادي بيان دانست.

همچنين در اين بيانيه آمده است که، مستندات، تصاوير و مدارک به نمايش گذاشته شده در موزه انقلاب بحرين در دفتر جمعيت وفاق پيش از اين در گزارش بسيوني و گزارش هاي سازمانهاي حقوقي بين المللي آمده بود و اين مسئله به معناي اسناد محکوميت اقدامات سرکوب گرانه رژيم بحرين است.
در پايان اين بيانيه آمده است که، يورش به ساختمان مرکزي جمعيت وفاق بحرين نشانه آشکار تروريسم دولتي است که نهادها و ارگان رسمي دولت بحرين انجام مي هند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار